2010年7月12日 星期一

好討厭自己的大意

上星期三興高彩烈咁攞隻手指去印觀禮咭, 在e-print印, 好平呀! $232有500張. 好開心好期待.
星期五午飯時間早少少出去攞, 一看到個面, 好開心, 好靚, 比我想像中的質數好, 再看後面, 都好靚噃, 只是字的顏色, 不是我心目中一樣, 始終有點點色差, 但都不打緊. 跟著去會合食飯的朋友. 在等位的時候又拿出來看.......頂........錯字. 真係激死我, "主恩" 變了 "主思" 搞乜呀! 大大話話, 都真係睇過很多次, 怎樣會看不到. 好唔開心. 其實我一向工作, 都有時會有這樣的大意事情發生, 估不到連自己的終生大事, 都可這樣不小心, 都已經知道自己是很大意, 所以真係好仔細睇咗幾次, 但都係睇唔到, 鬼um 眼....真係好討厭自己. 雖然印費不多, 再印亦絕對不會覺得肉赤, 錢也真不是問題, 可憐我又要做殺樹兇手, 真係好討厭好討厭自己.

沒有留言:

張貼留言