2013年10月7日 星期一

近況

原來都有近一個月無打嘢, 打番小小嘢當日記KEEP住.

十一國慶



 
 
之前一天買了呢個玩意, 於是十一早上就花了一個早上砌好了.
 
不過都叫完成了. 只是有一個地方我拗斷了. 下次要再小心啲. 我仲想砌摩天輪, 同一個日本屋.
夜晚, 同兩個朋友入西貢BBQ, 雖然叫做任飲任食, 食物亦唔算差, 但$228一位, 都幾貴. 假期...無法啦, 係要比人劏架啦.



******************************************************************

搬入新屋都有2個月, 一切都大致正常下來. 貓貓們都好適應新地方.




******************************************************************

繼續學梗單簧管, 其實係慢慢地進步, 都吹到好幾首歌. 不過始終覺得個老師唔識教, 每次學完都唔咪好開心, 唔係因為佢鬧我吹得唔好所以唔開心, 我每一堂都吹得不錯, 即使無乜練都好彩地過到關. 但佢教既方法真係好XX, 我真係只可以講, 佢係為餐飯, 而唔會去諗下用咩方法教唔同既學生. 無錯, 我係有音樂底, 但鋼琴同支管真係兩樣嘢, 佢唔明白我學琴係睇notes, 記CDEFGAB, 而唔係do ri me fa so, 佢就成日用do ri me同我講, 係咁叫我:"吹個ci 啦, 吹, 吹, 吹".... ci??? 咩係ci???? 噢...原來係ti....佢係內地人, ti 讀了ci. 都唔緊要, 慢慢我會記得ci 係ti, 但係, 我真係唔咪可以咁快諗到ti係邊囉. 我係要CDE呀. 亦因為佢覺得我有鋼琴底, 所以好多嘢亦係理所當然知道, 所以佢完全唔提. 一開始學C大調, 無flat 無sharp, OK. 跟住開始去G大調, F大調, 佢係提到無提過要F#, 要Bb...亦無話我知呢兩個音係邊個位, 只係到我吹到, 停咗自己响度諗F#應該係咩, 佢先好忟憎咁話"你睇我, 你睇住我吹". 可惜是, 呢支係單簧管, 我BB級, 吹既時候唔洗襟既手指係會樹起晒, 你係大師級, 吹既時候啲手指係可以好細動作咁郁, 我係唔會睇到你邊個手指襟住, 邊個手指係放開囉. 都係時候週圍再睇下邊度有得學, 轉去第二個地方學好了.

*******************************************************************

9月開始番我既跑步生活, 希望可以KEEP到每星期有兩晚跑步, 每次10K, 星期六跑15K或以上. 亦都PLAN咗一系列既賽事:

Dec 1 Macau Marathon (half)

Dec 22 Chiangmai Marathon (full), 呢個仲諗緊, 無錢去呀!

Jan 5 Mizuno HK Half Marathon

Feb 16 SC HK Marathon (full)

March 2 New Taipei City (full)

April 13 Paris Marathon (full)如果有錢既去既話, 無就搵下近啲既地方有無

*********************************************************************

八月尾, 又掉底老公, 同三個FD去了墾丁玩咗四日. 勁好玩, 好開心.

**********************************************************************

奶奶 VS 媽媽....最近有啲事發生, 好激氣, 會另開一篇寫.

沒有留言:

張貼留言