2012年1月31日 星期二

農曆年 (二)

大年初一
前一晚都搞到成點半先瞓得,初一早上, plan了7:00am起身, 但鬧鐘响的時候, 實在敵不過睡廆, 而且, 今個年初一, 只得10度, 這樣的天氣, 怎能叫人從被窩裡出來
結果都只能磨到8:00am, 便要拿拿聲換衫, 帶著兩大袋禮物出門拜年.

先到奶奶家, 同佢拜個年, 斟杯靚茶佢飲, 放低啲禮物, 再去美心陪她食個早餐. 因為我要回我媽家食"第一口素", 所以只係飲咗杯檸水.
10:30離開美心, 搭巴士去媽媽家, 比原定遲了15mins才到, 他們已開好枱準備食素了. 食飽, 又拿拿聲一家出發去外婆家. 今次我哋都算係最遲去到. 無法. 要等我呢個一個早上走三家的人. 1:00pm準時婆婆家開年飯, 又食過!
這兩年, 婆婆的兩個女都從美加回來, 所以婆婆特別開心. 係咁影相. 今年欠了細舅父, 二表姐同表哥無回來. 仲有兩個竹昇表弟和一個竹昇表妹都無回來.

今年仲唔知邊鬼個發起話要唱聖詩, 仲要搵著我嚟搞, 要我彈琴. 彈琴都唔咪問題, 但佢本歌書全本都係123, 唔咪豆豉囉! 我見唔到豆豉, 基本就係廢了武功. 好 ~ 既然, 大家其實都唔識唱, 我全部轉做C major, 佢哋應該都無問題.

玩到4:00, 我同老公又起程回奶奶家食開年飯.
今餐都好. 只係叫了個盤菜, 再架四碟仔的隔夜餸. 簡簡單單, 佢又唔駛煮到咁辛苦, 咁咪好囉!
食飯前被小妹妹拉要了玩大格鬧blockus, 玩到我好無心機. 啲小妹妹成日要人讓, 但自己又出到雜亂無章, 玩到我好無癮, 正所謂盲拳打死老師傳, 就係咁了.
食完飯我便唔再同佢哋玩了. 躲在房睇漫畫好過.

沒有留言:

張貼留言