2011年12月22日 星期四

又冬至

大家仲記得我上年的"冬至謎思"嗎?
奶奶話嫁咗既女唔可以响冬至回娘家食飯哩....上年就比面佢, 無响果日做節.
但今年, 响我都仲未記得這冬至謎思的時候, 外婆已經定了正日做節. 我媽問起我得唔得的時候, 我都未醒悟到, 直至佢話"正日喎, 你得咩?" 我先...呵呵呵....
最後同老公一致, 如果奶奶唔問起, 就唔講. 佢問起, 就話未定. 如果今日佢問我哋今晚去邊, 就話去我外婆家食, 唔算係娘家, 呵呵呵.....
頭先睇到三眼話佢媽媽今天出院, 真係替他開心. 跟住就想起, 我爸都响醫院. 佢上星期因為呼吸有啲問題, 走咗去睇急症, 醫生叫佢留院觀察, 一觀就觀到依家都未出得院, 仲話要排到今日或明天先有得照乜鬼嘢, 睇下今次係邊條血管塞咗 (佢幾年前通過一次波仔). 今日早放, 會去醫院睇一睇佢.
我父母响我十幾歲時離婚, 我同哥哥都跟媽媽, 之後就好少同阿爸聯絡. 佢無做咩令佢黑我憎, 但就係無咩兩句, 現在每年, 都係做節先會見下. 今次佢入院, 無啦啦打比我同我講, 以前佢唔會話我知. 上星期聽到佢電話, 覺得乜咁煩架, 佢仲要我去幫佢買個電話义電火牛, 去邊鬼度幫佢搵啫, 我阿哥又阿之阿佐話唔知咩火牛, 又搵著我嚟搞, 開初真係唔想去...唉....但心又不安, 始終都係自己阿爸, 唔睇, 萬一有咩事, 就真係想睇都無得睇. 所以最後都咗睇. 咁佢都無咩, 精神ok. 希望佢快啲無事出院.
每到冬至, 我都會想起我公公, 尤其是, 臨近年尾, 總係聽到身邊的朋友, 家有長者離開的消息, 我就更想起我公公. 十幾年前, 公公就响冬至前入院, 原本係可以出院做冬, 怎知就响之前果晚走咗. 大家都唔明點解, 因為明明係話可以出院. 果年的冬至...超凍.
所以, 今年冬至, 都決定去睇一睇阿爸, 買啲好味嘢比佢食啦, 等佢都有做冬的感覺!

沒有留言:

張貼留言