2012年9月10日 星期一

選舉廢物

選舉完了, 我投咗一個獨立候選人. 佢都幾特別, 成個選舉期, 我無收過佢既宣傳單張, 亦只在西貢見過他兩三張banners, 在大圍見過一張, 在我住的將軍澳....一張都無. 但我投佢, 因為佢真係身體力行. 呢位人兄, 佢話爭取環保, 佢真係以單車上班. 佢話反地產霸權, 佢真係身體力行唔幫襯連鎖商戶. 最後佢都落選, 我果區, 好似所有獨立候選人都輸了. 不過我都好想呢位人兄 ~ 龐一嗚知道, 係有人支持佢既理念, 佢既行動!
其他人呢? 個個啲政綱都話支持環保,佢哋啲宣傳單張, banners, 同旗仔, 我好想問一句, 佢哋會點處理呢? 我亦真係好想知, 成個選舉, 會產生幾多廢物呢? 唔知綠色和平有無做統計呢?

沒有留言:

張貼留言