2014年1月13日 星期一

智障外星人

擒日學了個新名 ~~ 智障外星人
以前成日話果啲同人溝通唔到既人, 會叫佢哋做外星人, 會叫佢哋返番佢哋既星球, 因為地球很危險.
但如果遇到智障外星人, 我諗佢哋應該連點返自己個星球都唔識, 唯有等佢既同伴嚟接佢.
故事係咁....
Jan 13呢位小姐email我老闆, 因為我老闆係Leader之一, 要present, 所以要問期.
email subject係 January 24
內容係: Just to confirm you're not on annual leave on January 24. XXXXX is scheduled for January 21 and the Big Meeting is set for January 23 (完)
首先, 就呢個email, 大家有無發現到問題呢?
我老闆回答: I will be in the office on 23 Jan and ready for the Big Meeting on 24 Jan (Fri)
最後擒日放工前, 收到公司News 既email, 即係發比全Asia Pacific所有既同事既email, invite我哋join呢個Big Meeting. 日子.....January 23.
點解會23既? 我老闆明明答你係24架喎! 況且我老闆現正放假, 23號先返, 佢仲要review同事响佢放假期間為佢預備既slides, 點會趕得切23號一返嚟就present呢?
返番去佢最原本問題既email, 首先佢個subject同佢個email都已經有conflict. 然後佢話個會set了响23號, 咁我老闆24號响唔响度, 關佢屁事咩? 到我老闆覆佢咁清楚講明ready for the Big Meeting on 24 Jan (Fri), 佢都仲未醒喎!
最後我on the top of 佢哋既email問番呢位小姐想點, 話比佢聽我老闆唔會可以23號同佢做presentation. 最後佢覆番話請示過Big Meeting 既大老, 今次可以我老闆唔洗present. 佢仲要講 I only found out yesterday after work hours and coult not speak with XXX (my boss). Well...我想問佢found out 咩呢? found out自己搞錯日子? found out 我老闆原來可以唔洗present? 仲有, 我都話我老闆放緊假咯, 你想點speak with 佢呀?!
咁我同啲同事分享下呢件事, 因為如果我老闆真係要present, 佢另一個會要改. 我同同事講呢位小姐係外星人, 同事話, 我哋公司一向都好多外星人, 但呢個好明顯係智障外星人. 笑死我. 諗諗下, 其實我覺得佢係植物人, 長期昏迷果隻, 一直都未醒過.

沒有留言:

張貼留言