2014年1月14日 星期二

我交了惡運嗎?

我應該在2014年開始便交上了惡運.
繼星期六遺失散子包事件後, 今日個MSN比人HACKED了. 大家要小心啲!
故事是這樣的:
有一個很久沒見online既wow友 (邊個msn名係kuducksan???)
佢無啦啦hi我話好耐無見, 然後就send了條link比我話係佢既新blog叫我多多支持.
咁我咪click入去囉 (惡運開始....以前一路收到啲奇怪有條link既email我從來都唔開, 怎知死在msn手裡)
click入去, 便去到一個microsoft既login版面.
我其實都覺得奇怪, 就問佢係咪要login先睇到架? (死蠢囉!)
跟住login唔到, 我話佢知唔得, 佢話可能我電腦browser唔support.
跟住又無啦啦問我附近有無7-11 / OK. 我話有
佢叫我幫佢買MYCARD
我問咩係MYCARD?
佢話遊戲咭
我呢個菇寒人又點會無啦啦幫一個唔見面既網友買嘢呢!! 點比錢我? 我又點比佢呀?
到呢一刻就覺得有問題, 但我只係諗可能係騙錢啫.
於是我就問佢..."啊...我好混亂呀! 你係邊個? 我調亂了啲人"
佢答我"古德珊"
當我正想問佢網名係咩既時候...我被logout了........
跟住便有朋友whatsapp問我係咪叫佢哋幫我買遊戲咭.......我賴屎了.
跟住咪去facebook留了個言, 叫朋友如果收到我msn/email叫佢哋買遊戲咭的, 就咪理, 我被hacked了. 好快就有朋友答話真係收到. 又陸逐有朋友whatsapp我, 打比我有無on msn......煩.
亦都已經去hotmail account改我既pw..但係朋友依然見到我online, 又繼續有人問我有無send message比佢.
因為我公司係唔可以安skype/live messenger, 我係用im+ (web based既chat room), 再上im+, 一路都唔比我login. 現在可能要回家用番真的skype login先能夠了結...希望係咁.
有無IT人可以教下我?
後記:
後來不斷有FD話收到的既怪MSG, 全部都只係話"我"叫佢哋買遊戲咭. 沒有出現那個LINK.
熟我既朋友當然知道我唔打機, 好醒咁就耍咗佢. 唔熟既就.....GOOD LUCK.
我唔明點解我一開始係收到LINK而唔係幫買遊戲咭? 我係因為條LINK先被HACK喎. 如果只係叫我買遊戲咭, 我唔會中招架喎.

沒有留言:

張貼留言