2010年5月2日 星期日

激到條氣頂住頂住

其實我真係忍咗好耐, 但一次又一次的令我失望, 我真係唔可以再忍.

1月尾影完的那輯又貴又令人非常不安的外景, 到現在5月了, 乜都未有. 當然啦, 修片搞了一個多月, 美編又搞了一個月.

先講修片, 我已經响舖用白紙黑字寫得好清楚邊張要改同改啲咩, 第二次去睇, 都仲有8張要修. 之後就開始是email聯絡了. 再sent過來時, 佢哋竟然將我已寫了ok的相sent比我, 而要改的那8張, 好似只sent了兩張比我. 那時sales妹妹已打電話來say sorry, 話會幫我跟. 好, 算! 紏纏了一個月終於都修好晒.

到美編, 第一次sent過來, 完全不知所謂, 我唔識photoshop, 但我用powerpoint都一定會整得靚過佢, 無effect可言, 毫無誠意, 求其, 絕對係博我唔識嘢, 無要求. 自問我要求其實都唔高, 我都比過幾個朋友睇, 甚至我公司design的同事睇, 佢哋都話唔得. 後來sales妹妹又打來say sorry, 更勞煩到肥經理都打來say sorry, 話會幫我跟. 好, 算, 我繼續忍. 最後, 我更在她們的web site copy了一些佢哋啲客的美編相出來, 一張一張, 用個powerpoint打了個file出來, 叫佢哋照跟. 最後出來, 似樣番了. 只剩三張要再改一改.

剛剛昨天收到了那三張. 個美編已ok了 (當然啦, 阿媽用手捉住阿仔寫子, 一定寫得到架). 怎知...卻給我發現美編了的其中一張相, 竟然係用了未修相的相片. 點解我咁肯定, 因為我額頭有一條毛, 好礙眼, 所以我叫佢哋執走, 而佢哋又幾次都send了未執的給我, 來來回回幾次, 最後都成功收到.
現在唔覺意又給我見番條毛...救命...我真係唔知我15版的美編仲有幾多張相係用了未修片的相.

我真係很擔心, 我在收相簿的時候, 會發現入面的相全也是未修好的, 我真係會放火燒鋪, 一定會去消委會投訴佢哋貨不對版.

其實我要求真的不高, 我唔介意捉住佢哋隻手教佢哋寫字, 我唔介意花時間去睇佢哋website, 教埋佢哋點做, 甚至有一張相, 我叫我的design同事幫我諗點編, send個design比佢叫佢哋照跟, 我其實都幫了佢哋好多. 我其實只是期望佢哋做嘢小心啲, 有系統啲.
仲有, 好彩我預早咁多時間去影啫, 如果我婚期前半年才影, 我真係不敢想像.

呢間嘢影的相真係唔差, 但之後的服務就真係....只有一個字...亂.
現在, 我只希望我的相簿可以順順利利, 正正常常出到世. 唉~~~~

沒有留言:

張貼留言