2010年5月28日 星期五

婚後新居 ~~ 3

一田由昨天至31號有大減價, 見到啲床褥由萬幾減到3千幾4千, 26號果日白白痴, 以為係27號, 就好心急走咗去. 好彩去到都可以落定訂, 27號才去比錢. 最後買了睡康寧, 約$2700的5呎床褥. 比我預的budget平了一半. 仲送枕頭添喎! 超開心!!
 
然後昨天去比錢, 又望下啲煮食爐, 都平咗啲, 唔咪好多, 大約$300啦! 係Panasonic 嵌入式三頭爐. 姐姐話Panasonic唔再出煮食爐了, 真係鍾意就真係要買, 佢仲要只剩番我鍾意的白色, 即買啦!!
 
原本見到電視都平幾千架! 想買, 但最後打過電話問啲専業人士, 都係話Panasonic電視好啲, 但一田無. 所以無買到.
要繼續努力搵平嘢!
後記: 男朋友原本成日話一定要買town gas, 我話好貴, 比Panasonic貴千多. 佢話無問題, 只要Panasonic有煤氣公司那個火仔標誌就可以. 我話, town gas 會肯將自己個logo火仔比人放咩? 同埋, panasonic都係大牌子, 又响大百貨公司買, 唔會唔合格啦! 最後佢話去問下...我話我唔明你個問題, 我唔識點問(因為我覺得個問題幾白痴), 你自己去問.
 
結果, 那個火仔唔咪town gas的, 是機電工程處給的. 而姐姐仔都話, 大百貨公司買得, 唔會唔合格囉! 一定會有証書.....唉...我都話架啦!

沒有留言:

張貼留言