2011年6月4日 星期六

新公司的一點趣事

之前講咗新公司的福利比舊公司好. 但原來新公司都有好多嘢係無舊公司咁正.
 
例如現在個雪櫃唔會見到有汽水同紙包飲品比我任攞了, 連餅餅都無塊. 仲有這裡係無盒裝紙巾提供的, 要自己買返嚟. (其實...我估呢方面大係因為我以前公司過份好, 我知好多公司都無呢兩樣嘢既.)
文具呢, 以前都係自己打開個櫃任攞, 現在勁咗, 係自己入文具房攞文具, 但係最奇係呢間好大的文具房係唔提供剪刀, CUTTER, 同CLEAR FOLDER. 咁前日我去搵CUTTER啦, 發現無, 咪問黑面妹妹可以係邊度攞, 佢話公司係唔會提供剪刀同CUTTER. 我問點解, 係咪因為它們屬於危險攻擊性武器. 卻原來係因為啲前人手勢唔好攞得太多, 所以CUT了, 以後唔提供. 佢話試過係一個離職的員工個位搵到十幾把剪刀. 真係吹脹. 後來因為佢怕我阿姐會煩佢, 佢就去攞咗把CUTTER比我了. 我仲要去尋索下邊到有得攞CLEAR FOLDER.
呢間公司業務同IT都有啲關係, 所以佢哋好多嘢都係要上網用啲SYSTEM做, 例如申請假, 同埋CLAIM錢都係要上網做. 可惜既係佢哋個網係好慢囉. 想方便有效率所以咩都用 E-XXXX, 但最後反而更慢.
最後講多一件趣事, 就係我個位附近...有人係用頭蠟的. 好大陣味, 臭得好嚴重. 過多兩個星期仲有的話, 我諗我要帶盒香薰放係張枱上.

沒有留言:

張貼留言