2011年6月7日 星期二

端午節的迷思

其實我好想問下點解端午節要做節食飯?
 
中秋節, 我明, 什麼人月兩團圓嘛. 冬至, 我都明, 冬大過年, 同埋慶祝一年的豐收. 新年團年飯, 唔駛講我都明. 咁端午節要做節食飯個意思係咩呢? 端午節係記念屈原的, 難道做節, 一家食飯慶祝大家都無被屈? 我娘家一向都無端午節做節, 所以每一年男家在端午節時份話要做節, 我又好自然問, "做咩節呀?" 然後我又會問我老公做咩端午節要做節? 跟住我又會比我老公話我, 問咁多做咩啫, 都係搵個籍口一家人食飯之嘛! 然後我就會扁著咀話, 你屋企個個星期都一家人食飯架啦! 攞嚟煩!
 
不過我後來又發現, 原來又好多家庭, 又真係有端午節做節喎! 可能只係我娘家的與人不同罷了!
最後, 今年的端午節, 我自己呆在家! 老公, 哼, 早上在床上仲懶SWEET咁同我講, 過時過節, 又想陪阿媽, 又想陪老婆. 咁我好識做既, 咪叫佢返去陪佢媽LUNCH囉. 最後12:00出門口, 卻搞到6:00先返來囉. 原來陪完阿媽仲要陪朋友去行街買嘢. 激死我. 最後, 我SEND了個SMS比佢話: 唉, 原來男人在床上講既嘢, 真的都是大話" 當然佢自己係唔記得咗自己今朝講過咩啦! 係回來後先問番我今朝佢講過咩囉! 但呢個SMS都嚇了他一下, 所以就好傻瓜咁買了把大口仔扇比我來氹我. HAHA

沒有留言:

張貼留言