2011年6月2日 星期四

Receptionist

我成日都覺得一間公司的receptionist係好重要, 因為客人一上到間公司, 第一個見到的應該就係receptionist, 所以佢哋應該係有禮貌, 笑容亦應該親切. 但唔知點解, 間公司越大, 個receptionist就會越惡, 面亦越黑.
 
我之前的公司係屬中型啦, 都係美國公司. 剛剛join的時候個receptionist面口係超黑. 我以為只係對我先面黑, 因為果時個阿姐話請咗我, 個妹妹升唔到入去, 所以覺我搶咗佢嘢, 所以對我面黑. 但後來啲同事話我知, 佢其實係對個個都面黑的. 後來唔夠一年, 佢就轉工, 之後我哋有keep住msn 聯絡, 關係就好咗啲, 佢都有飲 (不過主要係想見啲舊同事多啲囉).
 
現在的新公司, 個receptionist, 都係後生女, 唔咪樣衰, 但就係黑面同寸囉! 每次問佢嘢佢都係寸寸貢, 點啫, 人哋新嚟, 唔知你個位啲嘢應該點放, 問多次都得啩! 點都係要寸寸貢咁答人. 今日, 佢要幫我影門口咭的相, 頂佢, 影完一張又唔比人睇ok唔ok, 我諗住, 你唔出聲, 張相應該都ok啩. 怎知出到嚟, 有一邊啲頭髮係拱起咗, 仲要塊面好紅, 仲要拉到個面好寬去就個格. 激死. 我唯有諗啲人唔抵得我係面尖人囉, 轉登整肥我. 算啦. 有機會我就整鬼爛張咭, 再影過. haha...
 
所以我明, 有時候點解啲reception妹妹永遠都係做reception, 因為態度唔好. 入面有位, 公司無理由唔升的, 好明顯就係工作同態度有問題, 所以成日都要坐出面囉. 又或者佢哋真係當正自己係門神, 已經好夠威, 所以唔置在升入去啩. 不過, 大公司的receptionist人工都幾高架, 同埋可以好準時放工, 所以太安於現在, 咪唔想升入去囉.

沒有留言:

張貼留言