2013年1月22日 星期二

公司怪人趣事

公司嚟咗個怪人, 仲要係坐房高級人.

怪在, 我同我老闆同時都係聽唔明佢講咩.

我老闆就話, 不論中文好, 英文好, 都係聽唔明佢講咩.

每句說話佢都會帶我哋遊幾個花園, 問東答西


昨天就發生咗一件好有趣既事.

話說facilities個demo壞咗, 茶水姐姐攞住個蓋入嚟叫我幫佢打"Puerh" (普洱)

我話做咩?

佢話.....個蓋唔見咗 (我哋pantry有幾個裝茶包的玻璃罐)

我話.....吓....係咪有人掉咗呀?

佢話.....無, 我搵過垃圾箱兩次

...........


跟住今日, 佢同我講, 搵番個蓋, 有人攞咗! 仲知道邊個係疑犯

我問佢男定女 ~~ 男, 坐房

我第一個就諗起阿怪人, 因為咁耐都係第一次聽有人會偷呢個蓋, 好明顯係新人所為


跟住我就去佢房前的同事個位度扮傾計. 真係見個蓋响佢間房喎

............

我以為係墊水杯啦, 又唔咪. 總之就係攞咗人個蓋囉!

後來lunch time前, 見佢個EA向佢房攞番個蓋出嚟,

同事聽到佢個EA問佢攞個蓋嚟做咩, 可惜聽唔到怪人答咩

我真係好想知佢攞個蓋嚟做咩.

我同一個同事估係要嚟裝瓜子瞉

又有一個同事提議茶水姐姐去安全隊長(security dept) 報案 lost & found


其實....不論佢想用嚟墊杯, 定裝瓜子都好, 實在大可以攞個碟, 無理由攞個"使用中"的罐蓋囉!

好奇怪既一個人

沒有留言:

張貼留言