2013年1月4日 星期五

我條海參

好耐無講過卒卒. 佢响我家都住咗個半月, 都好適應, 仲越來越嗲.

因為我哋唔比佢入房, 所以每朝我一出房, 佢就會一路跟住我, 我去廁所, 佢就响我腳旁行來行去.

我入廚房, 佢又跟我入去, 我出, 佢又跟出 <== well...其實有少少煩, 朝早趕返工嘛!

有時我停响度, 佢就會用個頭撩落我腳度, 然後瞓低, 意思係要你摸佢.

有時, 佢响廳, 我望出去, 佢見我望佢, 佢就會即刻瞓低再自轉幾個圈, 意思都係要你摸佢

不過, 貓貓本性都係有啲cool, 有時想抱佢, 佢係會避, 又會移後.

呢啲情況, 我係唔會罷休, 直至捉到佢為止. 跟住我老公就話我煩住隻貓.


同全黑的貓貓影相, 真係好高難度. focus唔到之餘, 影出嚟, 就只係影到黑色一團嘢.

所以開始我都唔同佢影相了.
 
卒卒好鍾意瞓呢個盒, 其實係買空氣淨化機時包裝裡的盒.
 
一條海參

買咗呢個雞雞比佢, 擺咗好耐都唔入,
直至我拎走裡面既軟墊, 佢終於肯入.
入咗去...實在乜都見唔到

最近又月呢個新位比佢"long"住自己.

上咗枱既海參
 
 
 

沒有留言:

張貼留言