2013年2月18日 星期一

悶蛋新年

過年前睇番上年新年, 記得番上年係好凍.

所以都要打一打今年既悶蛋新年, 等年尾睇番, plan好啲, 無咁悶蛋.

 
年廿八放三年, 落維園行花巿, 老公四點幾會合我一齊行. 買了一個patchwork的煲墊, $45又平又靚!

之後去奶奶家做節. 奶奶又嚟9個人12碟餸......唉.....其實都唔明佢做乜要煮咁多, 佢煮飯唔係叻, 煮咁多佢係會要用兩三天去預備.

 
年廿九...唔咪好記得早上去咗邊添. 下午去花墟買花, 奶奶又一齊, 佢買了劍籣同菊花. 我買了富貴子同蝴蝶蘭
 
晚上去婆婆家做節. 都好大枱人喎! 但今次因為有啲人今晚唔得, 果啲人就昨晚做了. 可以分兩日做節, 任君選擇, 又幾好喎!
食完團年飯, 媽媽無啦啦話"婆婆問做咩今年無五代同堂"...於是我就同老公行了今年的第三個花巿 ~ 將軍澳年宵巿場. 估到唔到排隊入囉! 不過個花巿都幾細, 將軍澳又咁多人, 唔迫就奇了.
大年初一, 今日係星期日, 奶奶要返崇拜, 真係好, 可以skip呢一站, 直接去我媽家拜年食素, 再一齊去婆婆家團拜.
人齊了, 廿個人廿碟餸, 勁呀
 
 
 
呵...大年初一開年喎! 大舅父同阿姨講晒粗口對罵. 都唔知發生咩事.....
之後就去奶奶度拜年. 今日佢就變咗order 盆菜, 美心的, 難食到嘔呀!
大年初二, 整天在家發毛!!!!! 都唔咪既, 我出過去跑步囉. 夜晚同老公海港食燒鵝.
大年初三, 早上發毛!!!!!! 四點出門去東涌, 行outlet買了件跑衫渣馬著, 便上個朋友家食盆菜. 富豪酒店, 正到暈.
 
 
 
真係一分錢一分貨. 起碼呢個唔咪用一堆芋頭去墊低囉!!!
初四, 約咗媽媽同兩個美加回來的阿姨去太子飲茶. 等咗.....一個鐘先有位.
之後回家, 有朋友來拜年. 煮了光波大元蹄, 意粉, 同加拿大ham.
 
 
朋友送了呢個做賀禮, 好特別, 又好靚. 可以用來煮煲仔飯, 呵呵呵!!
 
 
就係咁, 四天年假放完, 初五開工大吉!!
過年後感, 悶到我初三就已經大叫"我想返工呀!!" 無啦啦悶到自己咁掛住份工.
老公都話, 年年係咁唔咪好得, 不如下年初二/初三出發旅行.
 

沒有留言:

張貼留言