2013年2月3日 星期日

刪除記憶

見一網友講如何處置前度既物品, 咁啱我又正在處理呢樣嘢!

媽媽家要裝修, 迫我要搬走屬於我既嘢

其實都唔咪好多前度既禮物, 反而相, 同日記就有一大堆.

曾經有幾年有寫日記既習慣, 儲儲埋都有5-6本, 但其實又從來無攞出嚟睇過

所以最後我係決定全部掉晒去(攞番公司用碎紙機碎晒去)

相亦都有好多. 於是就抽起晒前度既單人照, 同合照.
又係攞番公司碎晒去.
碎之前揭過少少啲日記嚟睇, 只得一句comment.....白痴!

不過心裡又有少少唔開心, 覺得响度delete緊自己既過去同記憶.

我whatsapp問其中一個前度, 話佢知我响度清理舊物, 話我唔可以keep啲相, 問佢要唔要.

咁啱佢話佢又响度清理舊物, 睇到我哋以前既嘢. 佢叫我寄啲相比佢, 佢話呢啲係佢人生既一部份.

正如網友話, 無以前既經歷就無現在既我


咁點解我唔留?

嗯...一來實在太阻地方了, 既然五六七年來都無睇番, 我知我呢世都唔會再攞來睇

二來, 我怕有一日我死先, 我老公無聊攞嚟睇佢會唔開心. 以前細個, 少女情懷一定有把白痴嘢. 佢識諗都好啲, 諗埋一邊唔開心, 我無得翻生回來解釋/安慰.

三來, 要記得既事, 永世都會記得. 唔需要記既, 留嚟都無用

沒有留言:

張貼留言