2013年9月16日 星期一

有新玩具玩

幾個月前已經睇中, 但買東西最好都係要停一停諗一諗

前兩日去永安, 哈...做特價平咗一佰蚊, 仲有本書送, 所以就買咗.

濃湯機!!!
又唔咪好大部咋喎, 大過水壺小小, 應該都搵到地方放佢.
 
 
入面好簡單, 一支葉, 應該都好易洗.
以前一路都想買窄汁機/豆漿機, 但太多人話我知因為好難洗好煩, 最後都係荒廢了. 呢部應該唔會有呢個問題. (嗚..諗起我的光波爐, 搬了屋後, 無得放出來, 每次用都要搬佢出來, 好怕會荒廢了佢)


特價兼送呢本書, 最吸引當然係縮腰圍啦! 各位待產媽媽, 比幾個月我, 當你哋坐完月後, 如果我縮到腰圍, 你哋都可以試. WAKAKAKA...


先試粟米汁啦! 最簡單, 切晒啲粟米粒出來, 加水, 襟制, 等廿幾分鐘, 飲得!!


成品. 無加糖, 所以只有粟米的甜味, 我覺得好OK, 想要甜啲既, 咪自己加糖囉.


架機共有六大功能, 除了Fruit/Veggie Drink係凍飲之外, 其他都係會煮熱的.
跟住仲有簡單清洗, 佢洗一轉, 我跟住就好易洗了
跟機仲有一個隔渣的筲箕, 裝完成了的汁/漿的容器, 量杯, 同埋清潔百潔布
每次最多可以整1.3L. 今朝整, 帶咗樽回來請姐姐飲, 佢都話正!
好少煲湯的我, 有呢部機, 應該都可以令我滋潤番啲!
(又...其實營養學角度, 老火湯既營養其實係無乜, 因為經過長時間煲, 好多營養都會流失了. 再加上好多時老火湯都會用豬骨等東西來煲, 係會超肥架構)
下次計劃整南瓜汁.

沒有留言:

張貼留言