2013年9月6日 星期五

掉低老公遊墾丁 (三)

第三日, 果然如我們所預料, 天朗氣清藍天白雲, 是一個出海既好日子!!

去台灣, 咁多又平又好味既嘢食, 當然繼續要晨操啦!


晨操後便請司機車我們去後壁湖, 佢介紹咗一家水上活動店給我們, 租好了浮潛用品, 便有車車我們去石灘, 再行行游游過浮台, 開始浮. 可惜無帶水底相機, 同埋太唔知道出浮台既情況係點, 連電話都無帶, 所以無相. 不過我哋只係JOIN了浮潛, 浮咗一陣, 就坐咗响浮台曬太陽, 同玩店叔叔既水泡. 其實水都算清, 亦都算多魚, 我覺得比去布吉仲多魚魚睇. 不過真係浮唔到咁耐. 帶起玩店叔叔個水泡果個其實係我, 企响浮台, 然後跳台個水泡, 仲要係好穩陣咁坐著; 跟住就腳落先, 由浮台跳落, 穿過水泡; 再跟住就頭落先, 跳落去穿過個水泡. 無聊到爆. 我估大概响浮台玩咗個多兩個鐘, 店叔叔覺得我哋好無聊就話夠鐘要我們回去了.

跟住, 就去咗後壁湖既魚巿場食海鮮啦. 真係平到笑呀!


 
 
食完海鮮, 就去白沙灣. 因為同事話墾丁的沙灘好靚, 一定要去. OK, 咁去囉! 早知揀南灣白沙灣大浪唔想落水. 最後只係同其中一個FD落去跳咗一陣浪就上番去. 影咗啲好低能白痴相, 便回民宿沖涼.
休息咗一陣, 便去關山睇日落……同餵蚊!
關山日落據說係好出名好出名的, 不過這日比較多煙霞, 所以麻麻地.

 
今日又係回大街DINNER!

煎餃, OK啦!

連續兩間都買咗啲"老味"返民宿食,
一邊食一邊傾計. 老公唔响度,
真係乜都可以傾. 呵!

大腸包小腸, 勁好味!

炸菇, 勁好味呀! 估唔到炸完都仲有菇汁.


飲咗支牧場牛奶, 都幾好味! 亦無肚痾.
 

沒有留言:

張貼留言