2014年3月1日 星期六

二月

基本上二月一開始就無停過, 到依家先至回魂.

二月頭唔洗講就梗係新年啦! 今年新年都夠悶爆啦! 其實以往都係悶, 因為所有拜年事宜都是在初一全部完成, 早上先去奶奶度斟茶佢飲, 同佢食早餐, 然後去我媽度又食, 再一齊去阿婆度再食和跟各親戚拜年, 跟住便又再返奶奶度繼續食.
 
但今年, 婆婆被阿姨俘虜了去美國不回來過年, 人生第一次新年見不到親戚. 好既係, 唔洗派利是比啲超齡唔結婚既表兄弟姊妹, 唔好既就有啲無奈親戚一場無咗阿婆响度便連過年都不見面.

初二和老公跟奶奶出美孚同一個响澳洲回來既叔婆飲茶, 然後上佢去個女既屋企, 佢哋傾計, 我就發呆.

初三夜晚去東涌, 老公FD的家食盆菜, 我都係發呆, 因為我堅同佢呢班FD唔夾, 無嘢講.

初四執行李第二天出發北海道....

之後的七天到10號才回港. 我都算是一個雪女吧! 有一次同FD去東京呢個一年先落兩三次雪既地方, 因為同我去, 佢便有機會睇到人生第一次落雪. 這次, 我直頭係帶住啲雪過去, 當東京落雪落到痴咗線既時候, 北海道都唔少嘢. 我老公好開心啦! 佢又係第一次睇雪. 我自己都好impressed, 以前在美國都見過好多次雪, 但一望無際既雪田都真係第一次見.

回來後都未回魂便要跑渣打馬拉松, 今年仲要係跑全馬. 去旅行成個星期都無練習, 仲要無啦啦帶雪去北海道後, 啲凍竟然跟住我番嚟, 仲係堅凍成個星期, 仲話星期日有雨, 超擔心.

但超感恩地, 星期日突然回暖, 氣溫去番14-18度, 一個非常十分之適合馬拉松既溫度, 兼有風, 唔濕, 亦無落雨. 好順利亦狀態大勇地以4:16:23完成我人生第二個馬拉松, 第一個渣打全馬, 比上個全馬足足進步咗24mins. 終於攞到呢個渣馬牌.
 
腳仔今日已經完全recovered, 魂魄又歸位, 今早便在公司整理下啲旅行相, 可以準備寫遊記了.

沒有留言:

張貼留言