2014年3月11日 星期二

北海道 – Day 1 & 2 – 支芴湖 + 小樽

二月的時候, 去了一轉旅行, 我的第一次去北海道!
北海道 – Day 1 & 2 – 支芴湖 + 小樽 (4&5 Feb, 2014)

第一天我哋搭下午機, 經東京, 去到北海道都已經十點幾, 住千歲機場附近既酒店, 到酒店都十一點幾, 附近食既店都閂門了, 最後每人一個杯麵, 便是我哋在北海道既第一餐.  北海道真係堅多雪, 堆在路旁既雪已經有人咁高了!
第二天一早去攞車, 然後便直駛支芴湖, 一個好大, 見唔到對岸既湖. 咁啱有雪祭, 有一座座既雪屋, 有面都有啲好得意既嘢睇.

雪住咗啲魚既冰和痴滿錢幣既冰

 
仲玩了冰滑梯, 好好玩!
 冰條樹

好多雪人基本上七日行程, 去到邊都會見到雪人, 好可愛, 一個令人充滿童心和很開心既地方.



 跟住便開車去小樽. 沿路見到好多有趣既嘢….
好似一層層蛋糕既雪
 
到了小樽, 便到運河行行, 又到果條好多玻璃店同本製品店行, 太多太多精品擺設都好靚好靚, 最後都係要影底當買咗.



  
 


晚餐食我渴求已久既三文魚子飯同海膽飯, 一個set滿足了我既願望.
 
食飽飽行回酒店時, 超大雪, 又凍到癲咗. 大雪到呢, 我哋眼睫毛眉毛都”long”住雪, 成面成身都係雪.
上酒店前見對面有條步行街, 走入去望望, 竟然比我哋見到有果啲日劇成日見, 細細間每間坐五六人既屋台(居酒屋係咪會明白多啲呢?)


 
於是上到酒店解凍, 坐一陣後又再落去. 一條小路有十間左右的屋台, 但只有四五間有開,全部都滿坐. 好彩地有一家剛好有兩個人走出嚟, 我哋便走入去. 老闆娘超熱情, 有兩個女仔是從東京來的, 另有一個不斷揀女仔既伯伯, 同一個唔出聲既宅男. 伯伯走咗後, 我哋開始同東京女仔傾計, 又同老闆娘傾計. 最搞笑係, 走既時候, 老闆娘送了件長袖好厚的米奇老點圍裙比我, 佢話我係wife, 要煮飯, 所以送件圍裙比我. 我哋又同東京女仔影相同交換了facebook. 好開心.

沒有留言:

張貼留言