2014年3月11日 星期二

北海道 – Day 3 – 富良野


北海道 – Day 3 – 富良野 (Feb 6, 2014)

起身原本係應該去三角巿場食蟹做早餐, 點知前一晚餐老闆娘講三角巿場貴呀, 介紹我哋去另一個LOCAL人啲既巿場, 結果被騙了, 未開. 結果無早餐食便要開車去威士忌廠, 沿路又搵唔到嘢食, 去到威士忌廠餐廳都未開, 每人啪了罐粟米湯, 便去試酒.  1520年既威士忌試, 我就麻麻, 太苦了, 都係啲水果酒啱我啲.


 
離開威士忌廠前, 見出面啲雪咁靚, 梗係叫第一次見雪既老公玩下, 整天使啦!! XDDD
 
離開返札幌既路上, 靠住海行, 見到既景象, 我覺得自己似去咗北極, 啲上有啲冰川既咁覺, 好靚.

原本book了雪印既tour, 點知遲到咗成30mins, , 佢又比我哋入去喎, 但原來佢係比我哋入去插入原訂時間既tour, 即係我哋入去已經係尾聲了, 睇咗好少嘢, 就帶我哋去間房, 有包乳酪, 一舊芝士, 同一件玩具比我哋. 
 

跟住去大通公園附近的二條巿場訂海鮮, 走之前果日再回來拎. 然後去咗狸小路, 食咗碗拉麵便又起程, 去富良野.
好多人去富良野都係睇佢既花海, 但估唔到, 鋪滿雪既花田 = 雪海(?), 一樣咁靚.
 
 
回酒店放低行李後, 便出去食飯, 是日晚餐sabu sabu, 食飽飽就去森林靈精村, 我最想去既一個地方. 一間間木小屋, 加埋啲燈燈, 同雪地, 好夢幻. 每一間小屋都係賣各有特色既手工藝, 木的精品多啲, 而貓頭鷹既嘢尤其多. 本身我怕怕地貓頭鷹, 但經過日本人童心既外造, 隻隻都變得勁可愛, 唔覺意都買咗幾舊木頭貓頭鷹回來.

 
是晚住既酒店, 响滑雪場. 間酒店好得意, 係以貓頭鷹做主題, 毛巾拖鞋鎖匙, 周圍都有貓頭鷹, 仲有溫泉, 咁鬼凍, 浸個溫泉先瞓覺就最好.
 

沒有留言:

張貼留言