2010年1月22日 星期五

租衫篇 ~~ part 2

那天去試婚紗晚裝, 過程尚算順利! 一來我搵番當日serve 我試影相衫的妹妹, 二來, 我覺得佢哋知我會在生活易的討論區留言, 所以怕我會講衰佢哋, 所以便好小心咁serve我囉!!
今次試衫, 仲癲! 我相信我試了接近30件, 共用了4小時! 最後亦順利地揀到心水! 不過搞笑的是選婚紗, 因為最後pick了三件出來投票. 今次有我朋友仔和兩個女朋友跟我去比意見, 最後竟然一人喜歡一件, 而我則三件都喜歡...怎麼辦呢? 最後confirm了一件個款比較特別的, 有兩層, 上層係satin下層係紗, 可是現在卻覺得上層有點似圍裙, 所以想打去問可否轉, 又要同她們deal, 真係好煩!
晚裝也在五選二下順利誕生! 一件綠with black belt, 一件粉紅with black flower pattern!
今天試得很開心呀! 因為啲衫真係好靚!雖然佢哋在生活易的comments真係差到不得了, 幾乎以為係黑店. 但其實so far, 我每次的experience都係好好! 希望可以繼續好下去, 也希望佢哋都真係好檢討下人家對佢哋的comments啦!
現在很期待下星期一影相!!
耳朵 ~~ 你要堅硬啲!! 唔好比人氹呀!!

沒有留言:

張貼留言