2010年3月18日 星期四

第一輯婚照 ~~ 攞相篇

上星期三, 收到羅浮宮打電話來通知我可以攞相了! 星期四有事做, 便約了星期五. 好緊張, 好期待, 好興奮地一放工便去九龍塘! 拿到手, 立即打開來看...好靚呀!!!!好開心地一個人拿回家. 食飽飯, 又好與奮地問媽媽想唔想欣賞一下. 怎知....灰爆! 她的回應係:「唔想喎!」表情更加是冷冷的 !!
原本那天不打算去跑步, 便很沒趣, 很無奈地走了出去跑步! 邊有阿媽無興趣睇自己個女的結婚相架!! 這半年裡她好似對我的婚事完全不關心, 是因為她不捨得我出嫁? 還是她不希望我嫁給他呢?
最後, 跑完步回來, 沖完涼, 她突然就說:「係咪想我睇你啲相呀!」跟著我仲要扮無事, 無唔開心咁同佢講, 係呀! 睇下啦! 有你當年咁靚架!
唉...最後點解她會問番我攞嚟睇, 我估係因為阿uncle(媽媽的朋友當時也在家)在我出了去跑步的時候話佢.
但係跑步之前那個場面, 我一世都會記得.

沒有留言:

張貼留言