2010年4月17日 星期六

堂妹結婚喎~~~

上回講過不知怎樣和爸爸講我要結婚, 更並不打算請那邊的親戚. 現在還有不夠半年, 我便要結婚了, 但還依然未跟他說.
 
上星期, 爸爸打來說堂妹在5月中結婚, 問我去唔去飲, 我說諗下先, 唔想去. 他便講一大堆什麼她是近親, 是堂妹, 是跟我們同姓的, 一定要去架, 因為真係好親喎! 我依然說諗下先.
今天他又打來問我去唔去, 我說不去...
爸: 為什麼, 親戚嚟架...
我: 要結婚才來認做親戚, 我都唔識佢哋
爸: 呢啲嘢雙向的, 你話人唔搵你, 人哋夠可以話你唔搵人, 咁打和啦!
我: 總之我唔想去啦!
爸: 乜你咁古板架!
一向都比較反感一啲朋友, 十年也不出現, 但到結婚的時候便懶好的出來, 送你一個紅色炸彈. 所以我話過, 我第日結婚, 一年都見唔到一次的朋友, 我是不會請.我唔想人家有同樣的感覺, 覺得我專登出來炸佢哋. 不希望 同樣, 我父家那邊的親戚, 活了廿多年, 見面的次數五隻手指用不盡, 走在街上也認不出來, 算什麼親戚呢? 我不願意去, 其實都正常吧! 還是, 我其實真的太冷酷呢? 其實我覺得, 爸爸真的不能怪我, 為何細個的時候, 他一次也不帶我們去認識呢班親戚呢? 甚至連過時過節也沒有喎! 直至某一年爺爺過身, 我才正式第一次見他們, 那時我應該已有十幾歲. 然後同年的中秋, 又見過一次, 之後便又十多年, 大約前年, 又突然出現一個表姊結婚, 又見一見, 第二年我哥哥結婚, 又見一見, 這一生, 只見過四次. 真是我的問題嗎? 是我不想見他們嗎? 細個的時候, 他不讓我們認識他們, 現在真的不能怪我.
堂妹結婚這件事, 又再使我煩起我結婚的事, 怎樣跟爸爸說? 怎樣跟他說不要請那邊的人呢?

沒有留言:

張貼留言