2010年4月30日 星期五

一篇五年前的blog

同個fd在msn 傾計, 佢發現原來我有個msn space的. 嘩...佢唔講我都唔記得當年都好勤力的在那裡寫blog, 仲要九成係英文打的. 後來xanga的出現, 我便轉了去xanga. 又後來facebook的出現, 便沒再在xanga寫嘢了. 現在就到這裡, 這裡(WOW)又可以留我多久呢?
 
看到一篇05年11月的文章, 覺得是一個提醒, 也覺得很適合在這裡post給各新婚和就結婚的朋友們睇.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我雖然就未結婚, 亦無乜夫妻相處的心得, 但擒日看了一篇文章, 又想起我係那五天大會認識了一個牧師, 就有點有感而發.
擒日果篇文章, 係關於老婆應該何如尊敬尊重她的丈夫, 例如要多些讚美他, 尤其是係朋友; 又要在人前永遠都站在丈夫的一邊, 支持他, 即使他在朋友面對說錯了一些說話, 都不可以當面指正他, 甚至笑他; 不要當街或當眾罵丈夫, 取笑丈夫...其實好多人都知道呢啲, 又其實呢啲不單是夫妻相處之道, 亦都係人與人相處之道, 朋友間相處, 家人間相處, 都應該要彼此尊重, 總不可以開口埋口就一句的窒過去, 亦都不應該當眾羞辱他人. 有時候真的很累, 見到朋友, 第一句便窒過來, 他們可能覺得是講笑, 但你估我真係同你好屬咩? 又或者人大咗, 唔係好想講咁多笑, 窒咁多人同比人窒, 反而希望可以講下心事. 同埋有時候, 啲人會覺得佢係人地面前窒到你一下, 係一種榮耀, 但其實呢啲係唔尊重囉. 所以我真係希望我的朋友都會懂得尊重人, 而我亦都需要提醒自己要尊重人, 窒少啲人, 關心人多一些. 聖經都有說「你要人怎樣待你們, 你們便要怎樣待人。」如果世界每一個人都可以這樣的彼此尊重, 我相信世界會和平些, 又會開心些.
講番個牧師, 佢係我地Dallas分會資源中心的負責人, 叫沈志明牧師. 其實係星期六之前, 我都未見過佢, 只係喺星二的時候, 和他講過一個電話, 那時候仲覺得佢有少少惡. 之後星期四又同佢icq左一陣, 又覺得佢幾搞笑. 到星期六餐會的時候才第一次見佢, 同埋佢太太沈師母. 佢講嘢好搞笑, 唔知佢係牧師可能會覺得佢輕浮, 撩女仔, 但係坐喺自己太太隔離這樣的說話, 我就覺得係一種幽默. 到星期日, 有機會聽到佢分享佢係Dallas的事工, 在介紹佢既太太既時候, 佢當眾的稱呼她做愛人, 又當眾讚美她為美人, 又說到她如何的在他身旁支持她, 我再望一望沈師母, 我突然知道什麼叫做幸福. 看見她的笑容, 我覺得佢好靚. 或者別人會覺得她只是一個平凡的女人, 但一個女人面上有幸福兩個字比你見到, 有幸福的笑容, 真係好靚好靚. 我都希望可以有一個人令我幸福, 係幸福到別人都看得見同埋可以感染他人的.
我又看到另一篇文, 講到若要從表面看到一個男人成不成功, 看一看他身邊的女人幸福不幸福就可以知道.看見沈師母一個幸福靚樣, 我諗沈牧師就係一個成功的男人. 正所謂「修身、齊家、治國、平天下」就係咁即意思, 男人多數是一家之主, 如果他的性格, 人格是好的, 他身邊的家人, 朋友也都會受他影響, 他亦會有一個幸福的家庭, 又當每一個人也幸福, 開心快樂時, 他們身邊的人也會開心快樂, 天下便太平了. 唉...但世事會豈能如此完美呢? 還望每一毎人先做好自己, 先懂得尊重別人, 為身邊的人帶來幸福就好了.

沒有留言:

張貼留言