2010年4月19日 星期一

最後一個單身生日

今年的生日是我最後一個單身生日, 很多朋友都叫我好好ENJOY, 留在FACEBOOK的MSG都係 Enjoy your last single birthday. 睇到呢句說話, 覺得很有趣, 講唔出有咩咁有趣, 真就真係覺得很有趣, 很得意!
 
Anyways, 好多謝各方好友的祝賀和衷心的祝福, 更多謝為我慶祝的好弟兄姐妹, 好朋友, 同好好男朋友啦!
 
今年都真係幾開心, 先在11號在麥當奴開了我人生第一次也相信是最後一次的生日會, 一共有16個好弟兄姐妹同我慶祝, 仲有一個麥當奴妹妹同麥當奴弟弟服務我哋啦! 好好玩, 好開心!! 其實我知道男朋友仔是想在正日給我surprise, 我知道他問過好幾間分店, 18號當天有無位, 可惜都滿座. 知道他的心意, 我真係覺得好開心架!!
未來奶奶也請我去他們一家最愛的飯堂太平館dinner呀!!
今年也同我的好朋友, 即是我的伴娘在朗廷酒店食了個超豐富, 也很好味的Dinner Buffet. 因為有張生日vourcher, 所以係買一送一, 原價每人$468+10%, 現在兩個人食了$561. 都幾抵!
另外有個好姊妹, 也是我婚禮姊妹之一, 偷偷地放了一個毛巾蛋糕和一包印有Happy Birthday的麥精入我的袋, 然後第二朝又再請我食了一個早餐, 真係好sweet sweet呀!!
最後當然係正日與男朋友仔進行"又係生日免費遊海洋公園"活動啦! 上年都係海洋公園, 生日免費, 可惜落雨落到我幾乎要喊. 今年再接再厲, 繼續免費遊! 昨天早上都有點雨毛毛, 都有打算放棄唔去. 但返完崇拜, 個天又清番喎! 便繼續行程. 在睇雀仔(其實係大鷹)的時候更有陽光添! 感謝天父啊!! 最後, 順利探過小熊貓, 娃娃魚, 揚子鱷, 安安佳佳樂樂盈盈, 大雀仔同埋好肉酸的爬蟲類, 然後搭埋新的海洋列車, 完滿結束. 下年不用再去了!!!
 
男朋友送的生日禮物, 是我帶他去買的青BB銀包一個. 當然鍾意呢...怎知返到家, 舊銀包的東西, 竟然不能全放入去喎...哎吔!!
最後最後一定要多謝天父給我愛錫我的家人, 朋友和弟兄姊妹!

沒有留言:

張貼留言