2010年6月1日 星期二

等了又等

我一月尾影的外景婚照, 到現在都仲未攞! 原本上次話頂住條氣, 最後解決後話5月尾一定有得囉. 怎知上星期果個肥經理打來, 話啲相簿出咗事, 有版整花了, 所以要再整過. 為咗補償, 佢會upgrade呢本再整過的相簿比我做晶鑽相簿, 係就係好靚, 但我真係寧願佢早啲比晒啲嘢我囉, 唔好要我再等. 仲有喎, 要呢本晶鑽相簿都仲有個條件, 就係要我比佢哋張花了的相簿比佢哋放响舖度做sample. 我個人就沒問題既, 但男朋友唔鍾意, 所以都唔接受, 然後又話咁我的單人相呢, 可以用來做佢sell 化妝的sample, 我話我自己就無所謂. 咁就就咁決定了. 現在又要等等等等等, 佢話6月中一定會比我喎!
 
後來有線人比消息我, 話原來除了呢一張整花了, 另一本大相簿都有同樣的命運, 仲有小pocket相簿都出了事要再做過, 而最過份係, 原來簽名布都錯, 串錯了我個名. 我真係呆咗, 唔知比咩反應. 點解呢間公司可以連個客的名都出錯, 會唔會過份咗啲呢? 如果唔咪個sales check的時候發現, 而係我去攞的時候發現, 我真係會鬧爆佢哋囉. 我份人, 好唔鍾意人叫錯我個名. 無錯, 我個英文名係有點難讀(是法國一個小地方名), 但做得我朋友, 都應該尊重下, 學下點讀我個名. 佢哋唔駛同我做朋友, 但簽名布客人的名字呢啲咁基本嘢都可以錯, 比我係老闆, 一定會炒咗佢囉.
六月中, 如果佢哋再比唔到我, 又或者收嘢的時候有任何出錯, 我一定同佢哋死過. 仲有, 收嘢果日, 一定會叫多幾個fds去, 驗屍咁驗呀! 要我等咁耐都仲要有錯, 哼!

沒有留言:

張貼留言