2010年6月15日 星期二

等了又等, 又再等

今日~ 6月15日了!
 
首先上星期尾有個男仔打來, 話我的相簿會星期一返到香港, 等肥經埋check好, 會call我去囉!
今天15號, 男仔又打來, 話肥經理請了兩天病假, 所以check唔到, 但約我今個星期尾去攞! 我話要同男朋友夾一夾時間, 再覆佢! 用來電顯示打回去, 竟然係肥經理聽囉! 我問佢, 你唔咪病咗咩?! 佢話係呀(扮晒氣弱的聲音)! 話只係回來放低啲嘢便會走囉! 我真係唔咪好信! 但可以點?
打比其中一個女仔問, 佢話完全唔咪呢回事, 肥經理無病囉!
 
點解可以咁架!! 做生意唔咪講誠信咩? 點解係咁講大話呢?
 
我真係對呢間嘢完全無晒信心. 但係, 我仲要响佢哋度租衫. 我可以點呢?

沒有留言:

張貼留言