2010年6月19日 星期六

終於等到了!!

終於拿到我等了五個月, 又困擾了我很久的外景相了!!

昨天去到, 肥經理帶住mask, 我好想走了之後, 靜靜回去偷看, 睇下佢係咪我一走, 就除低個mask. anyways, 終於第一次見到晒我的東西, 驗屍咁驗, 除了其中一將相, 男仔個鼻多了點好覺眼的黑頭, 同埋同一版條邊貼得唔咪幾伏外, 其他嘢都好好! 而佢哋亦好願意幫我拿回工場修一修, 兩個星期後攞! 其餘我就攞返去先.
 
好辛苦開晒啲嘢出來影相, 又好辛苦收好才發現無開簽名布來影, 白痴咗....hahaha
雖然等得耐, 但出來的東西, 真係好靚.
 
對Zara Bride的comment...相是靚的, 出來的相簿等等東西都係靚的, 但service就有90%地方有待改善. 仲搵緊pre-wedding shooting的姊妹, 就自己決定啦!
 
20140719後記: 間嘢, 已經改了名仲搬埋了!

沒有留言:

張貼留言