2011年4月10日 星期日

開心半週年結婚紀念

4月10日是我們的半週年結婚紀念, 不知不覺原來已經結咗婚半年, 真係好快!

由於4月係生日月關係, 所以langham group每年都會送張vocher比我, 請我食飯, 所以呢日我哋就借頭借路去了逸東食了個lunch buffet慶祝. $230兩位, 真係超值. 佢本身都係$188 + 10%, 仲要本身佢個buffet都係好得, 所以唔用vocher去食我都覺得值得! 比起我上星期同媽媽去美麗華(the mira)食dinner buffet 感覺好得多. 首先生蠔, 逸東係開好晒任攞, 啲生蠔亦好肥美. 反而mira就懶高級咁即排隊即開, 每次只比三隻, 超唔暢快. 魚生又係喎! mira又係要排隊, 逸東就任攞! 而其他熟食, 逸東都比mira好, 逸東係即燒羊架(我食了兩件, 超正), 但mira就只不過係炆羊腿, 差天共地啊! 逸東個羅宋湯又好味, 我老公亦大讚個切肉同叉燒. 最後兩間都係比movenpick雪糕, 但係唔知點解上次去mira食覺得好甜, 好"漏". 反而今次喺逸東我覺得係超好味, 我平時好少食雪糕, 亦對雪糕沒有太大喜好, 但今次真係覺得雪糕原來可以咁好味, 仲前後兩次total食了5個球!! 破晒自己的紀錄.

沒有留言:

張貼留言