2011年4月28日 星期四

白髮的煩惱

我自十幾歲起已有白頭髮, 是家族遺傳的, 我父母兩邊親戚都有很多白頭髮, 我的舅父們, 更是40多歲便滿頭白髮, 所以我同哥哥都不能幸免. 我諗我廿多歲便開始染, 染到現在已經唔想再染, 因為把頭髮越來越似一堆草. 我亦開始與白髮共存, 盡量保持一年最多染兩次. 啲朋友問: 嘩你有好多白髮喎! 我只係輕輕回答: 係呀遺傳...便算了.
 
可能真係越來越老, 啲白髮出得特別快. 對上一次染髮係農曆年前, 到現在3個月, 已經出番晒嚟. 老公成日叫我去試LOREAL新出的INOA, 但好貴, 又係新嘢, 都唔知得唔得. 今日無聊上網睇, 原來話不用亞摩尼亞, 所以無臭味, 亦不傷頭髮. 但染一次就600-800蚊喎! 仲貴過我平均每年用在剪髮同染髮上....
 
不過如果效果係好, 又真係唔傷頭髮, 我都會想試. 同埋我都想知LAST得耐唔耐囉. 如果只COVER到三個月, 咪即係要我三個月又去洗800蚊囉?
唔知有無朋友仔用過, 比啲COMMNET等我諗下.

沒有留言:

張貼留言