2014年7月22日 星期二

今日冏事

今早發生了一件冏事, 自己的發應太慢了, 沒有好好應對.

同老公一齊搭地鐵返工, 他比我早落車, 他剛剛落車我的電話便响...

內容大約如下, 記得不太清楚:

冏人: X小姐(我本身個姓)
冏人: 叫你老公唔好再搞我老婆
我  : 吓? 你係邊個
(忘記冏人講什麼了)
我  : 你知唔知我係邊個?
冏人: 你係X小姐, 總之叫你老公唔好再搞我老婆.
收線

當然我立即便打給我老公報告, 亦當然他會說沒有. 但我信他.

反而, 有點不明白:
1. 為什麼叫我X小姐, 而不是叫Y太呢?
2. 為何他會有我電話呢? 當他是發現他老婆有異常, 查她電話, 都應該只找到我老公電話, 要找也應該是找我老公, 叫他不要搞他老婆吧. 跟我說, 作用大嗎?
3. 他的來電是有顯示的

心情沒怎樣被影响, 反而有點期待他再打電話來, 我想問他/跟他說:
1. 你老婆係邊個? (我老公大把女性朋友, 比個名來好喎! 最起碼知道有沒弄錯吧.)
2. 你先管好你老婆吧! 回去叫你老婆不要勾引我老公.
3. 不如你自己先好好愛你老婆, 多些陪她, 她便不會那麼易被人搞吧!

我衰到叫我老公今日多些和女同事玩, 等那冏人再打來. 哈哈...

1 則留言:

  1. 佢老婆可能係...打機果啲...或者係...貓貓XDDD

    回覆刪除