2015年7月6日 星期一

四月

生活無聊到完全覺得沒事可記.

四月生日月, 都係食食食.

4/4 有個夜跑Nike Women 10K, 在郵輪碼頭, Nike搞既活動真係好好, 有規模, 有氣氛. 過千跑女, 很壯觀. 如果我係男生, 即使無朋友參加, 也要來睇女.

這個賽, 路線麻麻, 既然已在夜晚跑, 不明白為何不封路, 在郵輪碼頭那段路, 我們只可以在行人路上跑, 超逼. 這天雖然只是四月, 即使是晚上, 但都很焗很熱.

終點處有靚仔型男歡迎我們, 就好似名古屋女馬一樣. 大家跑完都要去集郵一番.
完跑的都有一條頸鏈, 大愛!!




4/11 第一個生日飯, 是跟好姊妹, 在旺角大瀛喜食日式放題, 這間不錯喎!


她又送我金金的襟針. 很愛! 自從在白川鄉跌了金金後, 在好朋友和老公的努力下, 我現在有很多很多金金. 好朋友更在找不到exactly 相同的情況下, 找到一隻近似的, 再找到小史迪仔, 將他們縫在一起, 好感動!



4/17 第二餐生日飯, 在iSquare的江順河鮮食, 沒我想像中的好食, 是普通的中菜餐廳.



4/18 正日當然節目豐富, 上山頂, 食個LUNCH, 再去3D美術館玩. 生日當日是免費入場的. 普通票價好似是$150, 頗貴! 裡面不是想像中的大, 所以若不是有一人免費, 我應該唔會去. 但有些相片都影得幾搞笑.





之後在灣仔逛逛等六點食自助山, 發現灣仔這天有個"嚐酒尋藝在皇東"的活動, 買一張$199的票, 這天便可以在皇后大道東的20間餐廳酒吧試酒, 合和樓下亦有表演. 希望下次早一些知道, 可以帶老公去參加下.

終於到六點, 可以上去自助山了. 都不是想像中的超級多食物, 絕到不是多到像一座山. 但食物質數我覺得很不錯.  老公勁愛超大厚肥鵝肝多士和即灼海蝦. 生𧐢我沒吃太多, 因為不想排隊, 但其他冷盤海鮮都很新鮮好味. 仲有燒乳豬, 烤羊架, 好多好多款, 即是每款食一件都已經會飽死咗. 老公亦好老土地第一次食馬卡龍, 發現新大陸的覺得超好味.

自助山在合和頂樓, 是旋轉餐廳, 可惜的是這天天氣很差, 很大霧, 看不到什麼. 如果好天的時候, 是可以睇晒香港全景. 轉一圈剛好2小時一餐.  自助山唯一不好的是限時2小時, 食得很急, 不能太ENJOY.




4/19 另一餐生日飯, 在火炭暢和軒私房菜, 如常的好味!


4/22 再一餐生日飯. 這是很驚喜, 很VIP感覺的晚餐. 兩位Running Sisters和我慶祝. 我們去咗食韓國醬油蟹, 好味到不得了! 第一個驚喜是她們為我預備了生日蛋糕, 要知道現在很少生日飯會有蛋糕, 我是完全沒預計今年生日會有蛋糕食, 仲要她們收得也很秘密. 當我們食蛋糕時, 侍應拿了一支香檳給我們, 說是老闆送的, 然當我們好興奮在酒香檳食蛋糕是, 侍應又拿來了一盒Paper Mask, 說是老闆由韓國帶回來, 送給我做生日禮物. 真係超VIP 感覺, 賓至如歸!



4/26 這個月, 睇了韓劇Kill me Heal me, 瘋癲地愛上男主角池城. 咁啱佢月尾來香港, 仲响我屋企樓下商場有簽名會, 這天便是去看我的男神. 好奇怪, 細個的時候都總有些偶像, 好似劉德華, 但我就從來未試過會像這樣去追星. 時代唔同了, 有個電話上網, 好容易追到他的新聞, 找到他的相, 看到他的電視劇電影.



唔知點解真係好鍾意佢, 佢唔係那裡超高大超靚仔(李敏鎬)那種, 但看到他演戲, 看到他的新聞, 看到他的訪問, 再見埋真人, 真係覺得在現實中他是一個極級的好男人. 諗起他, 都會笑起來. 悶悶無無聊開他的相出來, 人都開心啲. 呵呵!

沒有留言:

張貼留言