2015年7月6日 星期一

五月

過了開心吃喝玩樂月後, 五月便要閉關! 今為月尾考試, 一個19年沒有做過, 沒有踏入的地方, 我要再度挑戰!

5/2 詩班BBQ活動, 去美孚的九華徑. 原來現在那裡的BBQ場規模如此大, 仲每個爐也有噴水風扇, 利害!

5/7 參加酒店活動, 食了好嘢, 仲抽到獎. 開心!!

5/12 經大家姐介紹去試做貴貴FACIAL, 我相信貴是物有所值的, 只是我沒有錢去JOIN咁貴的FACIAL PLAN啫. 但整個過程也是超搞笑. 幫我做FACIAL既姐姐, 由我入去果一刻, 見我著背心, 便一直讚這讚那, 我覺得, 如果她幫我做埋足底按摩, 她應該連我的腳趾尾也會讚. 大虛偽了.

5/21 考試日! 以為人大了, 應該不會再那麼蛇gwa, 那麼緊張. 但原來唔係, 我依然係超級緊張, 對手係咁震, 所以scale幾乎都不能一take中, 第一首歌也少少地, aural也不是太好. 好有感覺會唔合格. 唯有繼續努力啦!

考完試, 見老闆不在香港, 便走去睇骨科. 自從名古屋馬回來後, 右腳腳底弓位行路會痛, 尤其是坐很久, 再起步行就更痛. 醫生說是很常見的足底筋膜炎. 之後的四個星期四早上, 我也去睇醫生, 做物理治療(超聲波). 希望會好啦!

沒有留言:

張貼留言