2015年7月6日 星期一

六月

六月更加更加無聊.

繼續睇骨醫做物理治療, 六月尾完結. 痛症少了, 只是很間中很間中才出現. 醫生說每次跑步後一定要好好認真拉筋, 不可偷懶. 最好可以用冰敷, 舒緩一下. 所以現在跑步後和行街後回家也會用我支冰水碌腳底. 效果不錯.

跟同事食過一次韓燒, 交換近況, 八卦公司事情. 之後更在涼茶鋪坐了大約一個鐘, 第一次在涼荼鋪當食甜品咁, 又平, 又唔洗擔心好趕要交枱.  開心的一晚.

再與Running Sisters食飯, 去了土瓜灣小店打邊爐. 有特色, 但唔需要再去.

收到通知, 我和哥都抽到了11/8的福岡馬拉松, 將會是第一次和哥哥一起跑, 亦會是一家人的旅行. 比阿哥激到噴色. 無啦啦好有效率的去訂機票, 但他竟然無入我的英文名. 我已經一早給他我的護照, 好明顯他沒有睇囉! 但這真是好低級的錯誤, 去過旅行的人都知, 機票名一定要和護照名一樣, 錯一粒字都唔可以. 明明搵到個PROMOTION CODE可以有八折, 現在這樣一錯, 又要比$350 去改名. 激鬼氣.

沒有留言:

張貼留言