2009年11月4日 星期三

半馬拉松~~我嚟喇!!

自從要慳得一蚊得一蚊來結婚和滿足我男朋友仔的渴求, 我放棄了我的最愛~~游水, 轉行開始一項只要對腳仔仲郁得便可做的運動~~跑步, 不知不覺已跑了大半年. 由開始時跑半小時便累得要死, 到現在已可以輕輕鬆鬆跑足個半小時了!! 雖然中途因膝頭痛而打算放棄, 後得高人指點, 現在膝頭仔已沒大礙了!!
 
10年2月28日, 渣打馬拉松又來了. 見哥哥由第一年的10km, 到第二年的半馬, 上年更已完成全馬, 自小和他一同操水的我, 又怎能不再作一次影子妹妹呢?!
半馬拉松~~我嚟喇!!
....然後...下年夏天...結婚前...可以再挑戰自己多一次嗎? 三項鐵人~~你等我...有生之年, 一定要參加一次!!
如果...男朋友仔...未來老公仔...可以真心地支持我去做這兩件事...便好了!!

沒有留言:

張貼留言