2011年2月15日 星期二

又寫下情人節

婚後第一個情人節, 原本都打算搵間好啲既餐廳食餐好的晚餐(因為平時都食好平), 怎知想食的餐廳fully booked lu! 之後就再諗唔到食咩好, 亦就咁就放棄了!


上星期五, 同老公去了新翹行的夏生處買紅酒(對, 結了婚都仲搵夏生, 佢一定愛死我呢個顧客). 試咗好多唔同的酒, 最後訂了12支, 大約4-5款不同的紅酒, 作為我送比老公的情人節禮物. 跟住呢, 我就拉了佢去聯合, 買了一條發花癲patch work頸巾給我做情人節禮物 . 超鍾意!
 


 
 
格格都唔同架, 裡面total有552格, 真係好利害! 價錢亦係我唔捨得買的價錢, 所以要老公買比我!! 其實啲手工都值呢個價錢既!
跟住到情人節正日, 老公咁啱要去我工作的大廈見工喎! 於是便响公司等佢啦! 一等就等了個半鐘. 後來走咗落去商務睇書. 然後佢走落嚟搵我, 一見我就遞了一個捲到好似一支花的東西給我, 原來佢走咗去agnes b 買了個紅色手袋比我! 真係開心, 因為新年前响度搵手袋. 有一次响街見人拎, 大家都覺得幾靚. 估唔到佢走去買比我, 真係開心! 佢話今年係婚後第一個情人節, 都要隆重其事吓! 下年就無喎! 咁就下年先算啦!
是日晚餐, 去了赫德道一間叫norren的日本小店食. 當對面的萬豚肉排隊排到癲, 隔離的高級餐廳外又濟滿人, 一開norren門就已經有位. 小小的食店, 都係食豚肉, 幾好味, 老闆親切, 小店又溫暖, 不用排隊就食得更開心!
好早就返到屋企, 可以睇魚躍在花見! 好鍾意張智霖!

沒有留言:

張貼留言