2011年2月20日 星期日

今天我成功挑戰了自己

上一屆錯過了, 今屆又差點再錯過, 失而復得的資格, 今天終於跑了我人生第一次的馬拉松, 雖然只是半馬, 但能夠成功, 我已經覺得好開心了! 自小都好怕跑步, 因為每一次跑步都會肚子痛, 又討厭一身汗, 所以一直以來的運動都只是游水. 但後來因為要儲錢結婚, 又要減肥, 最平運動就是跑步. 跑下跑下, 又覺得都無想像中的辛苦和悶 (其實游水更悶, 跑步時還可以聽歌聽收音機), 便又繼續跑, 越跑就越長, 跳過十公里, 第一次便向半馬挑戰!

先講上星期到維園領取選手包, 其實當日有點不開心, 因為老公不陪我去, 覺得他好像不太支持我, 也不能跟我一同分享我的興奮和緊張.
 
老公甚至連比賽當天都不能到終點迎接我, 因為他要返學
不過最後, 都好開心他決定在返學前送我到尖沙咀的起點!
 
 
最後自己計出來的時間是2小時35分. 跟我自己預計的差不多!
好開心有兩個好姊妹來終點接我, 雖然人太多, 大家都看不到大家, 但心意, 收到! 之後便一起去lunch!
能夠完成, 真的好開心! 甚至比結婚還開心! 覺得挑戰了自己一個一直以為不可能的事! 下一個目標 ~~ 三項鐵人!! 希望有天能說服老公讓我參加!
 

沒有留言:

張貼留言