2011年2月21日 星期一

馬拉松後的謎團(內容有關屎尿屁,選擇性進入)

擒日的馬拉松, 給了我一個很大很大的問號, 唔知有無人解答到我.
問題是: 男人是否比女人更不能忍尿呢?
點解會有呢個問題, 話說起跑後無耐, 好快就入西九. 正式進入西九前, 有一段路的左邊是一個小斜波, 有啲樹. 其實由起跑到呢個位只不過係10 mins左右, 但係我就見到好多男人跑上個樹林疴尿, 有的在樹後, 有的就只背著跑道便算, 呢個時間, 我已經好迷惑, 做咩開跑前唔去, 開跑無耐就已經忍唔住要疴尿?
好啦, 正式入到西九公路, 其實沿途都有不少流動廁所, 但每次見到排隊的都只有男人. 是否因為女人怕污糟, 無得洗手, 所以死忍爛忍呢? 還是真係男人特別多尿疴呢?
跟住一路跑, 甚至有男人等唔切下一個流動廁而要在路旁疴. 去到中環, 亦有個男人在一條繁忙的天橋上疴尿. 因為封了一邊行車線比我哋跑, 個男人就背著我們跑的那邊, 望住對面線有車行那邊疴尿. 救命, 公德何在? 仲有, 係咪真係咁忍唔到呢? 我真係唔明. 當時我只想到, 佢玩嘢囉! 佢應該覺得可以係中環的天橋上疴尿是一種光榮, 佢跑完可以同朋友分享, 佢不單完成馬拉松, 還在路上撒了一泡尿, 耀武揚威一番. 頂 ~~~
其實馬拉松呢啲運動係超級體力勞動, 應該會狂出汗, 唔會有咁多尿先啱. OK, 即是因為天氣潮濕, 出唔到汗, 忍一下都得啩? 我哋係文明人, 總不應該在街邊撒尿囉.

沒有留言:

張貼留言