2011年2月17日 星期四

嘻 ~~ 我好似中咗獎!

呢個獎絕對唔咪有咗! 大家唔好諗多咗!
呢個獎, 係話說新年前同老公去taste買嘢, 隨便買埋清潔用品啦, 咁有個花王姐姐話買滿$50就可以參加抽獎. 頭獎好似係雙人旅行package, 唔記得去邊鬼度了. 跟住有個獎就係送你一年免費花王的清潔用品. 原本都唔記得要登記. 年三十晚去阿媽度, 响樓下撳錢, 條隊成10個人, 見無無聊咪打去試下仲有無得登記囉! 又有喎! 於是就無無聊登記了.
頭先lunch有個姐姐打來, 問我係咪參加咗呢個抽獎, 同我對資料, 我咪問佢我係咪中咗獎囉! 佢話我中咗那個一年免費清潔用品呀!!!! 咁佢同我對完一堆資料後, 又問名, 又問身份證號碼(頭四個號碼), 就話一陣會再sms我攞獎日期時間地點. 跟住我啲同事聽到就問係咪騙人架! 佢哋(包括我)從來覺得呢啲抽獎係假的.
跟住我返到來咪上花王個網搵下, 但又咩都搵唔到. 就打去佢哋個marketing問係咪有呢件事. 佢話係, 仲比咗果個marketing公司電話我, 叫我打去問. 我又問佢會唔會係咩報紙登中獎人資料果啲, 等我有得睇. 佢話明天會在星島同standard刊登. 明天記得攞standard先! 照咁睇, 應該係真. 不過都係要等攞到手先可信. 呢個世界太多騙案了!!
如果真係中咗, 都幾開心. 一年免費清潔用品喎! 就算唔咪成日執屋, 洗衣粉, 洗潔精點都會要用, 一年都幫我慳番一千幾百. 真係開心!

沒有留言:

張貼留言