2011年8月4日 星期四

我唔鍾意啲人咁囉!

話說同學K & M都係我的中學同我, 不過我一向同K熟啲, 同M其實無咩聯絡, K 同 M則有聯絡.
咁同學M今年十月結婚, 其實都咪好關我事, 因為我真係畢業咁多年, 只見過M一次, 佢點都唔會請到我啩!
 
但K有一日打來問我可唔可以幫M設計張婚咭. 我話我其實無咩設計天份, 又唔識執相, 幫唔到啲咩. K就講到M有幾可憐, 唔識, 又無人幫, 叫我幫吓佢. 我叫佢同M講, 叫佢自己諗好啲嘢想點擺, 我最多用AI幫佢放埋一齊, 做少少EFFECT咁囉!
 
跟住佢就forward 同學M的相同資料比我. 咁我就簡單哋做了兩個version比佢睇. 開初都有回覆話想點, 又打過一次來傾. 咁我咪再執囉! 怎知, 執完第二次, 就無晒聲氣. 消失得無影無蹤. 個多月, 同學M一個回覆, 一個電話都無. 我便打比同學K, 問佢發生咩事. 原來話同學M差啲連婚都結唔成, 仲搞到情緒有問題, 要睇醫生. 不過現在OK了, 可以繼續結婚. 可是, 到依家亦差不多兩個月, 同學M都係無搵過我同我傾張咭既事. 最後係從同學K口中得知, 佢哋搵到個識設計的朋友幫佢哋搞.
 
我唔鍾意啲人咁無交帶囉! OK, 你唔駛我做, 都講聲嘛! 佢完全無直接同我講過話唔駛做囉! 我本應都唔咪同佢熟, 都唔駛咁樣好似奉旨先得架! 唔鍾意呢啲人!

沒有留言:

張貼留言