2011年8月17日 星期三

奇怪的夢

唔知點解, 自從同佢一家人去完旅行, 係布吉回來係, 到依家差不多兩個星期, 都無一晚睡得好, 每一晚都好多夢, 仲有幾次係甍現奶奶的.
夢一:
夢見奶奶塞了一袋衫比我 (大家記唔記得, 佢好"無微不至"架嘛!), 我話我唔要, 佢就叫我處理咗袋衫, 咁我就話: 咁我放上網賣啦! 佢又話唔好喎! 咁即係點呀? 好煩!
夢二:
夢見又同奶奶去旅行, 一行都頗多人. 最後回程過關, 奶奶係都要收晒啲人的證件, 話一次話幫我哋搞, 怎知人哋叫佢寫晒啲名出來, 佢又寫錯晒, 結果越搞越耐. 跟住仲要唔見咗其中一個人的證件. 越幫越忙, 又真係佢既絕技喎!
夢三:
哈哈...呢個夢唔關奶奶事, 但真係好搞笑. 擒晚老公好夜返, 佢返到來, 我都已經瞓咗好耐. 咁佢入來睇吓我, 我又醒醒地喎! 佢見我瞓到好怪, 因為瞓到好熱, 所以姿勢有啲獨特. 佢就問我, 你做咩呀? 我跟住答佢....我食緊海膽...點解會無啦啦食海膽呢...因為我瞓覺前睇緊雜誌, 介紹北海道的馬糞海膽飯, 好正好好味, 好想食, 所以就發夢去食海膽嘞!
今晚唔知又發咩夢呢?

沒有留言:

張貼留言