2011年8月2日 星期二

今日講下IT 人

我知道呢度都有幾個wow友係IT人, 希望唔好介意. 我絕對唔會一支竹打一船人.
我的感覺:
唔知係咪通常IT都係唔咪好做嘢, 又或者一定係按本子辦事呢? 事源我老板擒日早上返來, 開唔到機, 搞咗10mins都開唔到, 又試過restart, 都係唔得. 咁咪走出來同我講, 我咪打比IT囉! 佢第一時間就係話: 你記得補番張ticket比我. 大佬, 駛唔駛乜都要睇ticket, 睇email先做嘢呀! 我老板大大話都係個director, 你答, 我轉頭過來, 做完先叫我補ticket得唔得先. 點解係都要第一句就叫人記得issue ticket啫. 係咪見唔到張ticket你個腦會唔識轉? 係咪見唔到ticket又做咗, 公司會扣你糧呢?
跟住...因為公司上星期upgrade了個IE, 由IE6轉去IE8(好低能, 現在先用8, cheap到死.) 咁有啲公司的system上唔到. 我今朝就打算上system幫老板claim錢, 去到果版話我個browser唔得. 咁我咪instant message個IT, 問佢囉! 明明見佢online, 頂佢, 唔答我. 算點呢? 後來我等我隔離的姐姐回來, 問下佢上唔上到個system, 佢都上唔到, 姐姐就打比IT問, 其實係兩個steps就解決了. 佢做咩唔答我呢? 係咪又想我issue ticket先識做? 定是蝦我? 佢最後, 就係理都無理過我個instant message, 完全係ignored了我囉! 真係好討厭.
我知, 對於IT人來說, 我哋既問題, 有時候係好白痴, 但佢哋都應該明白, 有好多人, 尤其係女仔, 電腦對她們來說, 真係只係一個user, 只要個windown pop up一個message, 佢哋就唔知點算! 可能只係一兩個steps就可解決呢啲問題, 但係唔識就係唔識, 真係無辦法. 即係好似, 例如我叫佢哋彈琴, 佢哋可能都覺得好複雜, 108個keys, 點記阿! 點解就係唔可以friendly啲幫下同事去解決呢?
好彩, 我公司都算有一個好啲既IT人, 可惜佢唔咪station係香港, 佢係星加坡. 不過有次我自己個私人hard disk有問題, 我問佢, 佢都好落力幫我, 仲幫我download埋個recovery software比我. 香港果個...哼, 真係唔想同佢做朋友啊! >.<

沒有留言:

張貼留言