2011年8月10日 星期三

繼續大開眼界

突然想起一件睇到我眼凸事, 不得不讓大家都眼凸一番!
 
話說我哋旅行, 有一餐晚餐. 其實果間餐廳都算多嘢食, 有泰式, 又有意式, 亦有美式的fish & chip, 咁應該都好易滿足各人. 果一餐, 一向食嘢yim 尖的大姐夫, 真係令我大開眼界.
 
佢叫了個炒飯, 叫既時候, 已經order要走洋蔥同蕃茄, 怎知飯來到後, 有一粒粒的蘿蔔粒! 開初大姐夫都無出聲, 慢慢挑, 但後來無啦啦舉手. 大姑奶就以為佢想投訴, 因為menu無寫有蘿蔔. 但原來大姐夫想問有無筷子, 筷子易揀啲粒粒出來. 但人哋無筷子, 大姐夫就好不爽. 最後大家姐攞咗佢碟飯過來, 逐粒逐粒揀啲蘿蔔粒出來.
大姐夫食嘢一向麻煩, 菜只食蛤菜心, 魚就只食剝皮魚, 所有鞋口的, 佢先鍾意, 唔食啲蒜呀, 蔥呀, 薑呀呢啲調味嘢. 但係, 出街食嘢, 去旅行, 總唔可以咁挑剔, 小小哋, 咪忍住食咗去算囉! 又唔咪食物敏感, 食咗唔會令你疴同嘔, 點解就唔可以食呢? 其實佢知唔知自己咁樣, 係幾黑人憎呢?
呢啲嘢, 我相信係佢父母竉佢而成, 但大姑奶, 其實係咪都應該要慢慢教佢老公改吓呢? 一方面要小朋友唔好揀飲擇食, 但個老豆就咁Q挑剔. 你話佢挑剔食好嘢都算, 最幣唔咪囉!
後來我同我老公兩個人時, 我同佢講, 如果你係咁, 我唔會睬你, 你要挑, 你自己挑, 一係就唔好食, 餓死罷就. 我老公答我, 如果佢係啲咁既人, 當初我都唔會嫁佢! 咁又係.

沒有留言:

張貼留言