2012年8月31日 星期五

什麼心態

今朝一早便向個fd發火, 在whatsapp裡啫....
話說我預科的一班舊同學, 在whatsapp有一個group,
自上年12月約過出來一次, 便一直都說再約,
但, 一直無人搞亦搞唔成
搞...其實係有人搞, 我都算會幫手搞, 試過有一次都落力地幫手book枱
到最後因為太少人, 流會.
個group有11個人, 但最後得四個, 出乜鬼.
前日K先生, 又發出msg話是時候又約下出來
呢個K先生, 永遠只是提出話要出來, 但最後就將個負任瀉比第二個
好似上年12月BBQ, 搞好晒, 無男丁, 問佢可唔可以早啲嚟幫手買嘢, 唔得囉!
果日仲要講到自己病喎! 又遲到, 差啲嚟唔到咁滯.
咁K先生出了個msg, C先生又通常會覆. 佢哋兩個比較熟.
今早, C先生就出了個msg, 問7/9 得唔得啦!
咁我就答, 唔得, 要返學
C: Next next Friday 14/9?
我: 都唔得, 但睇埋其他人先, 如果其化人7/9都得, 咁你哋咪照去囉!
C: 你有無其他時間提議, 想全部人都可以出席
呢個時候我都開始火. 呢個年代, 呢個年紀, 邊有可能就到晒全部人都得? 咁易約, 唔駛約咁多次都搞唔成啦.
K: Usually no people reply ga! <== 呢個正正是問題所在
我: 根本無可能全部人都得, 只可以揀最多人得果日, 你咪睇下有無人先囉!
K: yes, you right
我: 咪搞到我第一個覆唔得就係麻煩人先得架!
根本長期以來, 呢班group就只有三至四個人在對話, 每次即使定好晒日子, 呢三至四個人都得嘞, 其他人都係唔覆.
上次, 比了個deadline話如果邊日唔覆, 就當唔去. 果個白痴C先生, 走去逐個打比人, 問人, 叫人覆
ok, 我欣賞佢既熱心, 但最後啲人覆, 都係覆唔去得之嘛!
我好唔明呢班隱形人咩心態. 覆一句去/不去, 係咪真係咁難呢? 答咗, 大家都好辦事啫! 其實如果都無咩興趣keep住呢班舊同學, 咪算囉, 咪退出個group囉, 咁我哋咪唔駛再轉時間就呢啲根本無心出既人囉!
我相信 今次都會再一次搞唔成. 我都應該會退出呢個group了, 無意思.

沒有留言:

張貼留言