2012年8月3日 星期五

一萬蚊養活一家七口?

擒晚新聞透視, 又講生與不生的問題. 當中有三個例子.
第一個我唔特別講
第二個係一個都幾賺到錢既男人, 個仔讀國際學校, 亦打算要佢升直資中學, 如果考唔到, 就繼續國際學校
為咗要入心儀學校, 當然個仔每日都節目豐富啦! 中文班, 數學班, 朗誦, 跳舞,仲請教練個別教乒乓球
佢話要養大佢個仔, 真係要四五佰萬架!
訪問佢個仔, 問佢鍾唔鍾意學朗誦學跳舞
佢偷偷望去第二度, 細細聲講唔鍾意
第三個係一個阿媽, 已經有四女一子, 現在仲陀緊個
住500幾呎公屋, 靠老公每月萬多元收入養活一家
我見到佢間屋, 密密的塞滿晒嘢, 好恐怖, 我覺得裡面會有好多小強囉.
但我有點欣賞呢個女人, 佢既思想好正面
其實佢一家咁多人, 有可以申請綜緩, 但佢哋無
個女人仲好樂觀咁話多有多養, 少有少養
從佢口中係聽唔到佢有怨言, 沒有怨政府
佢啲仔女, 都有課外活動, 都有學小提琴, 跳舞
不同的只是佢哋响社區中心上幾廿蚊一堂
個阿媽仲會一拖四咁同佢哋去濕地公園
同佢哋玩怕醜草, 佢仲好有自信咁講"出面好多小朋友連怕醜草都未見過"!
佢唔會因為自己比人無錢, 而覺得比唔到最好既嘢自己啲小朋友
我覺得佢應該認為自己已經比了最好既嘢佢啲小朋友, 同埋開心
比著我家庭收入得萬幾蚊, 我真係唔敢生, 莫講話六個, 一個我都覺得多.
但我真係好欣賞佢既態度.
我諗起一個朋友, 佢好想生, 但佢同佢老公都搵得唔得, 未有公屋, 住劏房.
曾經我呢個朋友失業一段日子, 佢哋就响呢段日子入紙申請公屋
仲話到差不多時間就會quit咗分工, 等可以順利上樓
亦話要生, 因為人頭多一個, 上樓又話快啲
甚至兩個都唔做申請綜緩
最近佢老公失業, 我諗都有幾個月了
聽說佢老公就只係怨駡個政府幫唔到佢哋
但我想講, 呢個男人好大隻, 有手有腳, 有普通車牌, 亦有電單車牌
點會搵唔到工呢? 點解一個有手有腳無病無痛有氣有力既人, 只係識得怨政府幫唔到佢
而唔去靠自己去賺取生活呢? 我希望我交既稅唔咪去養活呢啲人, 而係真係比有需要既人用囉.

沒有留言:

張貼留言