2012年8月1日 星期三

唔知大家對於, 响生日收到一個祝福口訊, 內容大約係"祝你生日快樂, 身體健康, 不勞而獲" 有咩反應呢?


呢句祝福說話是我老公send給佢外母...我阿媽的!


我媽好大反應, 問我咩意思, 仲講咗一場道理, 什麼做人唔應該不勞而獲, blah blah blah.....

我話, 講笑啫, 中六合彩都係不勞而獲

跟住我又好蠢, 同老公講笑話我媽問我咩叫不勞而獲

跟住我老公又發癲, "哼, 我祝福佢, 佢連多謝都無一句, 無啲禮貌, 我記住佢呀, 我好小氣架!"

唉....我真係唔識分佢係講笑定講真

咁我就唯有同我媽講, 叫佢哋如果見到面, 唔好再提不勞而獲, 因為人哋嬲佢無禮貌

跟住我媽又走去覆個訊息"多謝!'

咁我老公就知道咗我同左我媽講, 跟住我又受罪, 話我多事!


問題係....如果我唔講, 佢哋見面時我媽問佢咩叫不勞而獲, 又挑起我老公條根話佢無禮貌, 咁又點呢?


過咗幾日, 以為事件告一段落啦....


今朝我打比我媽, 同佢講另一件事, 講完, 佢又講番不勞而獲

話我老公講呢句說話好唔尊重, 話如果調轉同番佢阿媽講, 睇下佢阿媽會唔會鬧爆佢

我相信, 我媽認為我老公話我阿媽不勞而獲, 是抹殺咗我媽一直以來既工作

但...我真係知我老公係講笑囉! 再者...不勞而獲有咩唔好? 我都真係想唔洗做有錢洗喎!

我媽仲認真到話以後我去食飯, 唔洗叫埋我老公

呢次我都真係唔知點解決


呢兩個同日生日同星座既人, 諗嘢都係比較偏激. 事情總有兩面, 但他們總喜歡諗埋一面, 我真係點講都無用.

我去媽度食飯, 老公通常都會一齊, 咁我點呀? 同佢講我媽唔想見到佢? 咁一定死. 唔講, 咁我又用咩理由叫佢唔好去? 我現在唯一諗到, 就係我都唔去. 我會同我媽講: "你叫佢唔去, 咁我都唔去, 你叫我點同人講? 人哋同你講笑, 生日比個祝福你, 你要小氣, 咁就唯有個個都唔回來啦!" 心裡仲想加多句:"你成日話我奶奶小氣, 哼...你估我無"得"過奶奶咩? 人哋都未話唔要我上去食飯呀! 原來最小氣係你."


唉 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言