2012年8月6日 星期一

釣魚

老公有個同事撩我老公去釣魚, 佢話果度可以釣到條2-3呎長的烏頭, 所以就跟佢去.

變態, 8:00am要响大埔集合, 我哋倆6am要起身, 想死.

好彩車程比我想像中快, 我哋可以响大埔火車站食個早餐先會合佢個同事

食完早餐就坐巴士入三門仔

呢度有一樣嘢要投訴: 佢個同事msg我老公, 8am 响往三門仔的小巴站等, 我哋去到火車站對住那隧道, 左邊上小巴站, 但個牌無寫邊架車去三門仔, 右邊則上巴士站, 有個牌寫74K係往三門仔, 我哋咪向74K方向去, 但上到去, 無小巴啦當然, 因為係巴士站. 响呢個時候, 我老公竟然繼續用whatsapp msg佢個同事.

頂....依家啲人係咪真係唔識/唔會打電話呢? 打得個msg, 用口問都已經問到應該點行啦!

仲有, 依家啲人真係唔細心, 我覺得佢個同事覺得我哋係好熟大埔囉! 係熟到講"往三門仔小巴站等", 我哋係會知三門仔巴士站响邊囉! 可唔可以諗下, 其實我哋係第一次去, 真係唔會知個小巴站响邊囉...唉.....

最後其實係佢同事跟佢老公就搭小巴.....我同老公係搭巴士入三門仔, 我哋遲咗好多.

 
well....好彩, 昨天早上無啦啦落咗陣大雨, 我哋就剛好呢個時間响巴士上, 因為太大雨, 船家出唔到嚟接, 去到都要繼續等.
 
落車就會見到呢個牌
碼頭影過去的三門仔村
我哋其實係去呢啲魚排釣...咪講笑, 都好多人喎! 仲見到有啲人八點幾坐船走, 原來佢哋玩通宵, 所以咁早走.
 
見到有個叔叔釣到條雞泡魚, 好搞笑
 
老公為咗呢次釣魚, 花了大約四佰蚊買了set 魚杆, 而我就只用佢好耐以前買落的"魚絲排"玩下! 實在我對釣魚興趣一般, 我比較想落水游....不過應該會比啲釣魚人士"小"我落水底; 同埋其實, 啲水好污糟. 所以老公個同事就買咗呢包嘢比我釣泥鯭仔.
嘩, 我覺得呢包嘢好勁, "精進狙擊目標魚".....講到好似魚餌會自己追住條魚比佢食咁. 旁邊果兩粒嘢, 就係我"初"出來的魚餌, 將粒嘢掛响個鈎鈎度, 放落水, 好快就有魚, 真係好勁!
 

講真架! 有好多次都係一放落去就有魚上了!! 最後我應該兩個鐘釣到大約15條...全部都係泥鯭仔. 好好玩, 好有成功感 (即係以第一次咁樣釣魚嚟計).

魚排叔叔見我哋逐條逐條釣, 就索性掉個籠, 一下就廿幾三十條捉上嚟. 不過因為我之後要去探婆婆, 奶奶又唔識煮泥鯭, 所以我哋都無攞走. 呢度釣魚, 每位$80, 我估應該係到時你釣到嘢, 就可以攞走, 賺定蝕就睇你技術同運氣了.
 

沒有留言:

張貼留言