2012年8月16日 星期四

我係咪太好蝦呢?

其實做得秘書仔, 同埋要assist埋同team的同事, 除了老闆係我最大既客人之外, 其他同team的同事, 都係我既顧客仔, 我都想大家work得開心. 有時候, 你對人好, nice啲, helpful啲幫佢哋做嘢, 都希望有一日你要搵佢幫手既時候, 佢都會好nice同helpful咁幫番我.
 
入到呢間公司一年多, 因為係大公司, 知道會好多是非, 所以一早打算要低調啲, 唔埋堆, 食飯都多數叮完返埋位食, 呢排開始有時都會坐去pantry同啲c9仔同事講下家事, 旅行, 小朋友, 甚少講公事.
 
但係呢排我有少少感覺啲人蝦我, 見我唔出聲, 咩都比晒我做.
事件一
有條team有個女仔, 成日都會有嘢send過嚟比我老闆簽, 但佢好多時都唔會印出嚟, mark好簽邊個位, 就只係email嚟叫我print. 問題係, 我個位無私伙printer (反而佢個位前面有兩個), 我每次印嘢, 都要行去佢個位那printer度攞, 或者出走廊的color printer. 咁行下都無所謂, 坐得多, 個腦會痳痺. 最大問題係, 佢個email唔講清楚. 有一次, 佢叫我印一個excel file, 咁我開, 見果版, 咪print果版. 簽好, 佢先話仲有第二個tag都有. 佢果份嘢唔咪英文囉! 我係唔知道係未完囉. 點解唔响email講清楚有兩個tags? 無啦啦, 我唔會走去睇晒佢每一個tag有無要簽既地方囉.
 
仲有一次, 佢又send個excel來叫我print, 但print唔到, 原因佢係用比A4 長少少那隻紙print, 但printer啲隔係無果隻紙. 我話佢知我print唔到, 因為紙唔啱. 佢叫我問admin. 好, 我又問, 但admin話, 呢隻紙, 只係果個女仔條team先有, 只有佢哋order要用果隻紙. 喂, 大佬, 玩嘢咩! 只係得佢有果隻紙, 佢好應該print埋比我啦! 成日只係彈個email嚟! 懶到死, 哼, 怪不得佢咁肥妹, 因為唔肯行.
事件二
今日要同老細入房開高層大會, take minutes, 咁over run咗. 跟住有另一條team的人都book咗果間房. 咁後來, 5mins後, 我哋都開完出嚟! 但果個女仔就好快咁cancel, 跟住又見我哋出嚟, 佢又book番, 但臨入去時, 佢走過來話我兩句.
 
其實我又無咩, 我工作EQ都算高, 又的確我哋係over run咗. 不過我都好難control, 因為成班都係大粒, 我無得叫佢哋收聲囉. 我亦唔可以走來走去, 出去同佢講仲有幾耐, 就算出到去, 我又可以講實到仲要開幾耐咩? 成班口水大王, 話講多30sec, 最後都講咗2mins啦! 等一陣都唔得! 駛唔駛專登走過嚟話我啫.
 
不過都好彩, 我老闆實在太錫我, 太會保護下屬了! 佢見個女仔惡惡咁走來同我講嘢, 佢聽到啲聽唔到啲, 咁佢就行出嚟, 剛好個女仔又走了, 我老闆好大聲問:" 佢鬧你呀?" 剛好個女仔同team另一個女的又行過來聽到我答: "又唔咪既" 咁我個情況就變成, 我無煮我個同事, 但我同事又會知佢惡咗 我老闆唔高興. 後來個女仔開完會, 都打電話來say sorry.
 
我在諗...如果我老闆無出聲, 佢應該未必知佢惡咗, 而見我唔出聲, 可能下次就會更惡對我. 呢啲情況, 有時候真係會唔知點做. 我惡啲話"我都控制唔到架," 佢下次未必會咁惡同我講嘢, 但可能之後就連招呼都唔洗打. 以第一個case來講, 如果我去同果女仔講, 叫佢自己印番, 又會點呢? 所以有好多時, 我都會...算啦! 咪做埋去囉, 又唔洗死. 就係咁嘞. 回家同老公講, 佢又會話我成日比人蝦, 唔可以咁, 我又會覺得佢唔明白我既situation囉.

沒有留言:

張貼留言