2013年6月28日 星期五

好火的荔枝

星期四, 趁老闆出差, 就同老公去歎個早餐先返工. 食食下中途, 因為荔枝, 我們吵了鑊勁既! 話說前幾個星期去我媽媽家食飯, 我阿哥帶了幾粒荔枝來. ...我雙眼發光, 因為其實我係好鍾意食荔枝, 但因為知道好熱氣(一粒荔枝三把火呀!!), 所以我都好少食 (我是一個很自律和節制的乖孩子)!!! 唔會主動買, 亦唔會叫人買比我食, 只會係見到媽媽家有先會食, 但我媽近年都好少買了, 所以近年我有時一年都食唔到一粒, 但我真係唔會好恨食囉! 無乜益既食物, 其實我幾忍得口. 亦因為咁, 我老公係唔知我鐘意食荔枝的, 果日我見他如發現新大陸時, 我便立刻用超級無敵十分非常肯定的語氣同佢講~~. . . . . . . !!!!!

因為我知佢唔食, 佢係好唔受得濕熱的食物, 食荔枝芒果等食物係有好大機會(99%)生口瘡/疱疹, 既然佢唔食, 如果佢買, 即係我要一個人食晒, 你去街巿買, 總唔可以叫人比兩粒你啩! 一買就一磅, 一條友食一磅, 我同自焚有咩分別?! 點知...今個星期一, 老公回家時拎住三大袋嘢. 其中一袋就係荔枝................好啦, 買咗就要食, 唔可以浪費食物的, 但就話佢兩句, 話我明明講嘢唔好買, 佢當然就係話"咁你鍾意食嘛!" 大佬, 唔通我話我鍾意食大麻, 你又買比我食咩? ......因為我四天後出發旅行(!!) 即係要四日內清晒袋荔枝, 一磅...大大話話都有四十幾五十粒囉! 星期一跑完步, 隊咗十幾粒, 星期二忘記了, 無食!! 星期三跑完步又隊十幾粒, 都仲淨十幾粒喎! 星期四...帶咗啲返公司, 四點幾食咗, 今晚再隊埋果十幾粒! 咁樣食, 一啲都唔享受 離題咗啲...

今朝早餐期間, 講起我帶了荔枝返公司, 跟住便由討論變成吵架! 佢話我唔appreciate佢既心意 <=== 如果唔appreciate, 我唔會咁努力去食晒去, 我話佢唔聽我講, 講話好多次, 我話過唔要, 就係唔要, 我唔似得佢既屋企人, 口不對心, 我講過唔要, 就真係唔要, 唔會心裡其實想要, 點知, 條友嘈嘈下, 竟然話我好似擒晚求愛節目果班女仔!!! 頂佢, 我真係超嬲! 佢竟然將我同果班女比, 將我踩到咁低??? 我從來唔咪啲要嫁有錢人, 唔係啲覺得自己係女皇咩都唔洗做, 唔係啲想要乜你就要買乜比我然後買完仲嫌三嫌四. 我自己都煮得下幾味好餸, 做得下全屋家務, 所有日用品响未用晒前亦已早早補貨, 出去見佢既朋友亦唔會多說話失禮佢, 甚至連佢公司既嘢, 我都要幫佢睇, 佢竟然將我同果班女比, 真係傷心到不得了!!! 明天去旅行, 要人帶住個咁既心情去, 豈有此理! 真係好嬲! 不過, 而家ok. 聖經話不要含怒到日落, 就日落了, 要嬲完!

沒有留言:

張貼留言